יחסים עם חמותי וגיסתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עם חמותי וגיסתי
    אידה
    02/04/2012

    היי, אני נשואה , ויש לי המון בעיות עם משפחה של בעלי- אנו גרים לידם וכמעט כל מפגש איתם מעלה אצלי סערת רגשות- נכון אני הכלה ולא הבת, ומרגישה יחס שונה, גם יחסים עם גיסתי לא משהו - תמיד אני מנסה לרצות , להיות בסדר עם כולם ולא רואה את אותו יחס איכפתי כלפי, לא מצליחה להבין כיצד עליי להתייחס ולאכול את משפחה- תמיד אני נשארת עם הרגשה שאו שאני לא בסדר או שהם עוד פעם פגעו בי... זה אוכל אותי מבפנים חוסר שביעות רצון מעצמי- אם קבעתי עם חברה וגיסתי התקשרה אז אני מרגישה שחייבת להזמין אותה גם אליי, אם כולם אצל חמותי - אז גם אני "חייבת "לבוא ...מכל החוסר הבנה של מערכת משפחתית אני כבר חולה.. אני בת יחידה +אמא .
    תלמדו אותי איך אני אמורה להסתכל על המשפחה של בעלי, כיצד אמורים להיראות היחסים שלי ושל גיסתי ומה מקום שלי שם... אני לא מרגישה שזוהי משפחה שלי .. לא סומכת ..... תמיש חושבת שישנן הפליות כלי הילדים שלי וכו'.... איפה אפשר לקבל עזרה בנושא זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם חמותי וגיסתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם חמותי וגיסתי - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/04/2012

    פני למספר שיחות עם פסיכולוג או מטפל זוגי בהן תוכלי לתאר את היחסים עם משפחת בעלך בהרחבה הראויה ולקבל כלים והנחייה מקצועית כיצד להתמודד עימה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו