בעיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה
    ארז
    12/02/2008

    שלום,

    אנחנו זוג בני 30, מכירים 3 שנים מתוכם נשואים שנה.
    הבעיה היא שהקשר הגיע למצוקה גדולה ואפשר לומר למבויי סתום, הדבר מתבטא
    במריבות קשות שמגיעות ל"התפוצצויות רגשיות", המון תסכול ובעיקר חוסר אונים.
    המצב לדעתי נובע מפער בתפיסות הזוגיות של אשתי לעומת מה שמתרחש בפועל, כלומר,
    יש לה בראש איזשהו 'טייפ' של קשר, שלדעתי הוא קיצונו, נוקשה ולא מתפשר והמציאות כמובן
    שונה מהדימויי שלה דבר שגורם לי להתרחק ו "להתגונן" והדבר מזין את עצמו וחוזר חלילה....
    כמובן, שהסכמנו שנלך לטיפול זוגי כי פשוט אין ברירה, אולם מה שרציתי לשאול ההוא למעשה האם טיפול זוגי נותן מענה לבעיות כגון חרדה/דכאון אינדבידואליות או שנותן מענה בעיקר לחיבור הזוגי??
    אני שואל מאחר ואשתי נמצאת תקופה די ארוכה במצב רוח מדוכדך (ולא רק בגלל הקשר- אלא בגלל אכזבה כללית מהחיים, כהגדרתה) והרבה מהמטפלים הזוגיים, מבלי לגרוע כהוא זה, אינם באו בבסיסם מהתחום הקליני (פסיכולוגיה, פסיכיאטריה וכיו"ב), ולכן נשאלת השאלה האם במקרה זה פנייה ליועץ זוגי "רגיל" מספיקה או שיש לפנות לפסיכולוג קליני/פסיכיאטר על מנת לטפל במצב רוח??

    ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לארז

    ד``ר חיים היילפרין
    13/02/2008

    ישנם לא מעט פסיכולוגים קליניים העוסקים בטיפול זוגי (כמוני, למשל). טיפול זוגי עשוי לתת מענה לחרדה/ דיכאון רק כאשר התסמינים נובעים ישירות מהבעיות בזוגיות. במקרים בהם הזוגיות סובלת כתוצאה מחרדה/ דיכאון של אחד מבני הזוג, מקובל להפנות אותו/ה לטיפול פרטני הולם. אשמח לסייע לכם בשאלות של אבחון, נסיבתיות וטיפול בפגישה שתעשה צדק עם מורכבות הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו