מתוסכלת ......

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסכלת ......
    מיכלי
    08/04/2012

    היי, יש לי בעיה משפחתית די חמורה הייתי אומרת אני לא יודעת איך לפתור אותה. העניין הוא כזה: אני בת 33 נשואה בשנית יש לי שני ילדים הקטן בן 4 חודשים גדולה בת 10 . בתקופה כשהייתי גרושה גרתי אצל הוריי במשך שנתיים היה לנו קשר מאד הדוק. אני מתגוררת באותה שכונה ממש לידם ...הם תמיד לחצו שמאד חשוב להם שלא אעזוב אותם היות והם די התרגלו למצב בו אנחנו ביחד ..... יש לי אחות בת 27 די מפונקת שמתגוררת שם כרגע זמנית עד כניסה לבית שרכשו יש לה ילדה בת שנתיים.. מאז ומתמיד ההורים שלי מפחדים ממנה מהתגובה שלה הם לא מסוגלים לפנק ולומר מילות חיבה לבני הקטן שמא היא תקנא חלילה. היא מתייחסת אליהם בזלזול רב לא מכבדת אותם ולי זה מאד כואב היא לא טיפוס שאפשר לדבר עימה. היא מיד מתגוננת ומתעצבנת ולא מסוגלת לקבל הערות. ההורים שלי חיים בפחד שמא אנחנו לא נריב כי מידי פעם היינו ברוגז בגלל שטויות שהיא ממציאה ומשקרת . בויכוח האחרון שלנו זה היה ממש סתמי, מה שקרה הוא שמרוב שהתעצבנתי אמרתי לה את מה שבלבי בפניה. כשהלכתי הביתה היא העמידה פנים שהיא מתעלפת שהיא לא יכולה להזיז חלקים מגופה כאילו עברה מאין אירוע או התקף כלשהו ....היא השיגה בזה שההורים שלי התקשרו אליי מאד כעסו ואמרו לי שהם לא רוצים יותר לראותי בביתם היות שאני פגעתי באחותי. כל מה שחשוב להורים שלי שלא נריב מה שקורה זה ממש לא מעניין אותם תמיד מצפים ממני לא לענות לה ואם אני רק מעיזה לדבר עימה בצורה הכי עדינה היא מתעצבנת ואז הם כועסים עליי. המצב מאד מתסכל אותי הם ההורים שלי כואב לי שהם התרחקו ממני בגללה .אמא שלי מידי פעם מתקשרת בסתר ומתחננת שאני אתנצל בפניה. רצוי לציין שזה קרה מספר פעמים שאני פשוט התנצלתי כדי לא לאבד את הקשר עם ההורים ואני לא מוכנה שוב לבקש סליחה על משהו שלא עשיתי. מה ניתן לעשות במצב כזה?
    אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסכלת ......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסכלת ...... - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/04/2012

    אני שמח שבחרת להיות אסרטיבית מול אחותך ואמרת לה את שעל ליבך. אל תכנעי לתכתיבי הוריך (זה רק ימחזר את מעגל הקסמים של שתיקה ופסיביות שמעודדים את התנהגותה) - אני די בטוח לאחר תקופה של התעלמות (מצד אביך) הם יתחננו לראות אותך ואת הנכדים, והפעם בתנאים שלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מיכלי
    09/04/2012

    כנראה שהייתי צריכה את החיזוק הזה...לדעת שזאת הדרך הנכונה לפעול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו