מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כלתי אסרה עלי להתראות עם נכדי.אווה09/04/2012
בעקבות סכסוך על כלתי,היא אסרה עלי להתראות עם נכדי.
ילד בן שבע וחצי,ילדה בת חמש וחצי,תינוקת בת שנה.היא דורשת "התנצלות "-כתנאי
שאראה את הילדים.
זו הדרך שלה לנקום בי.
בני-בעלה-חסר אונים.לכל פניה שלי הוא עונה "תפני ל.....",תסגרי איתה ענין.
הילדים אהבו אותנו מאוד.אהבו לישון בביתי ,אהבו לבוא אלינו,ספרו לנו מעולמם,
שחקו איתנו ,שתפו אותנו במה שקורה בגן ובבית הספר.
עם כל הכאב שלי,שהוא רב,אני דואגת לילדים.
מה הם מרגישים עם הניתוק הפתאומי?
איך זה ישפיע עליהם?
מה עלי לעשות ,או לא לעשות ?
הילד הגדול מחונן,אך מאוד לא מאוזן.נוטה להתפרצויות בכי,מוצץ עוד אצבע..
לפעמים מתנתק מהסובב אותו.
מחכה לתשובה מה לעשות ,אם לעשות ?
בתודה
אווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלתי אסרה עלי להתראות עם נכדי. - תגובה
טלי מנדיוק09/04/2012אווה שלום רב,
ראשית חג שמח לך ולכל המשפחה!
לגבי פנייתך - נראה כי כלתך נפגעה ממך, למרות שברור ממכתבך שלא התכוונת לפגוע בה.
למרות זאת, היא נפגעה ומן הראוי שתשוחחי איתה ואם יש צורך תתנצלי.
לעיתים אנשים נפגעים גם מבלי שהתכוונו.
וגם במצבים אלה ובכלל אנו נדרשים להתנצל.
חג שמח!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך,אך......
אווה09/04/2012לא הבנתי את תגובתך.
להתנצל ?
האם סבתא צריכה לענות לכל גהמותיה של כלתה כדי לראות את נכדיה?
איפה האחריות ההורית בקטע הזה?
האחריות לבריאותם הנפשית של הילדים?
אם אתנצל,כדבריך,על יחסה הרע אלי ואל בעלי,אנה אני באה?
היא תבין שבידה כלי נשק אולטימטיבי,מניעת מפגשים עם הילדים,ותפעיל אותו
כל פעם.
שאלתי היא לגבי הילדים?
איך זה ישפיע עליהם?
האם ללכת לראות אותם בבית הספר והגן?
האם לפנות ליועצת החינוכית של בית הספר?
אני וכלתי -שני קווים ישרים ומקבילים,שלא נפגשים.
אבל נכדי באמצע.
אעשה הכל כדי לגרום להם אושר .
אבל לא אזייף סליחה .
מניין לך הקביעה שפגעתי בה?
אולי להיפך ,אך בידה כלי הנשק.
קרי,להסכים למפגשים עם הילדים או לא.
מצפה לתגובה על שאלתי לגבי נזק ,או לא לילדים.
בתודה
אווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תגובתך,אך...... - תגובה
טלי מנדיוק09/04/2012אווה יקרה,
לא קבעתי שפגעת חלילה בכלתך.
וכי מניין לי לדעת?
אולם מדבריך ניכר כי בכל זאת כלתך כועסת ופגועה, ונכון הדבר לשוחח עימה ולנסות להגיע להידברות חיובית איתה.
את חייבת להבין כי אין חוק בעולם אשר יחייב אותה לאפשר לך את ראיית הנכדים. זה עצוב, אכזרי, לא בריא לילדים, אבל זו המציאות.
אין לך מה לפנות לרשויות החינוך כיוון שהדבר לדעתי רק יחמיר את המצב.
אני מציעה ללא קשר לסנקציה המופעלת כרגע, לפנות אליה, לנסות לשוחח איתה, ואם פגעת בה באיזה שהיא צורה - להתנצל בפניה.
ובכלל לעתיד לשמור על יחסים חיוביים ותקינים איתה.
נסי להקשיב לבקשותיה, ציפיותיה, וראי מה את יכולה לבוא לקראתה ומה לא.
כמובן שאני מקווה שהיחס יהיה הדדי גם מצידה.
אבל את יודעת, אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על הצד השני, אלה רק על עצמנו.
חג שמח,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמעתי לעצתך..
אווה13/04/2012חג שמח ותודה על עצתך.
הייתי שבויה בכאבי,בכעסי.
ושניהם יועץ גרוע.
הבנתי שבסכסוכי משפחות אין צודק או לא צודק.
כל אחד צודק בעיני עצמו ואין הצדק מוביל לפתרון הבעיה.
הכלות תמיד תנצחנה,הכוח בידיהן.
הכוח זה הנכדים .
בידם למנוע ובידן להתיר.
על כן ,לעתיד ,אדע.
לשתוק.להכנע.לסבול בשקט.
בני חסר אונים מול אשתו.
אני חסרת אונים מול השימוש בנכדים.
שלחתי לשניהם מייל ,בו הסברתי ש......
אין אני מאמינה בכתוב.
זה כתב כניעה מול עריצות.
אבל לא היתה לי ברירה.
כרגע מותר לי לדבר בטלפון עם נכדי.
לא יותר.
משפט מזעזע שכלתי אמרה לי :
"מי יש לך בעולם שיעזור לך ,אם תצטרכי?"
ושוב תודה.
על שהעמדת אותי במקומי.
אווה -סבתא כנועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

