התנהגות הרסנית ופוגעת....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות הרסנית ופוגעת....
    מעיין
    22/04/2012

    שלום,
    אני ובעלי נשואים 3 שנים ויש לנו 2 ילדים קטנים ובזמן האחרון אנחנו רבים המון ותמיד זה נובע מאותו הדבר. אני מרגישה שהוא מסתכל רק על עצמו ולא שם את עצמו במקומי וברגע שדבר קטן מעצבן אותו הוא מתחיל לקלל, לדבר לא יפה ופשוט לפגוע בי , דיברנו על זה המון פעמים הוא אומר שהוא ישתנה וזה אף פעם לא קורה כי שוב אנחנו רבים . אני יודעת שכל מה שהוא אומר לי זה נובע מעצבים והוא לא באמת מתכוון לזה. כך הוא אומר כל פעם. אבל זה מאוד מתסכל אותו ומעציב אותי ועושה לי לא טוב כי אני תמיד מנסה שיהיה טוב ורגוע בבית וכמה שאני אשתדל ואתאמץ לכך הוא אף פעם לא ישים לב לכך ויעריך את זה. אני מרגישה המון חוסר הערכה וכבוד ממנו וגם אמרתי לו את זה. הוא תמיד טוען שהוא לא טוב במילים אז אני מבינה אותו ולא מצפה שיאמר לי שום מילת פירגון והערכה למרות שזה מאוד חסר לי. אבל לפחות שישתדל גם לא לפגוע וזה אף פעם לא קורה. אני ממש מתוסכלת מהמצב הזה. אשמח לקבל כל ייעוץ מה אפשר לעשות כדי שהמצב הזה יישתנה ויהיה טוב יותר.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות הרסנית ופוגעת....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות הרסנית ופוגעת.... - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    23/04/2012

    את זקוקה לייעוץ מקצועי שהוא מעבר לתשובה קצרה בפורום - פני למספר שיחות אצל איש מקצוע (פסיכולוג או מטפל זוגי) שינחה אותך כיצד להתמודד בצורה מיטבית עם הבעיה ולשנות את התנהגות בעלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו