מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מתוסכלת ........מיכל04/05/2012
היי , אני בת 33 נשואה עם שני ילדים אני מתגוררת ליד הוריי, יש לי אחות נשואה שגרה שם , אני ואחותי מעולם לא הסתדרנו היא מפונקת וקנאית אם זה קנאה לגבי זה שתמיההורים מבקרים את ילדיי מידי פעם , הם מחשבנים לה ברמות שאין לתאר אמא שלי צריכה להתנצל אם התעכבה אצלי....נ ראה כאילו הם פוחדים ממנה מאז היותה קטנה היא הייתה מאד מפונקת אציין שאינה עובדת היא חיה אצל הוריי והיחס שלה כלפיהם מחפיר , אני לא מסוגלת להיות שם היא צועקת על אמא שלי אם משהו לא נראה לה בקיצור, בכל פעם שאנחנו רבות היא צועקת ואורזת דברים כאילו עוזרת את הבית ואז ההורים שלי מתחננים שאבקש ממנה סליחה למרות שיודעים שאני צודקת אך תמיד נוהגים להזכיר לי שאני האחות הגדולה אגב...היא בת 26 בריב האחרון זה היה ממש קטסטרופה רק הערתי על משהונ שלא נראה לי ...ויצאתינ מבית הוריי כעוסה היא פשוט העמידה פנים שהתעלפה וכאילו עברה מאין אירוע לב או מוחי טענה שאינה מרגישה חלק מאיברי גופה.....עשתה הכל כדי שהם יכעסו עליי..הם אף פעם לא מוכנים להקשיב לי. מבחינתם היא הייתה במצב של עילפון ...אני אשמה בזזה התקשרו אליי צעקו עליי ..ניסיתי לדבר עימם אך לשווא, מעניין אותם דבר אחד שנשלים ...אבל אף פעם לא מוכנים להגיע לרמה של שיחה בין כולם הם לא מסוגלי להתמודד איתה מאז היותה קטנה ואני מן הסתם לא יכולה ולא מתפקידי לחנך אותה. אמא שלי בוכה מידי יום שאבא שלי בדיכאון מזה שאנחנו לא מדברות אני לא מבינה למה הם כל כך דרמטיים ואני לא יכולה לשאת את זה שההורים שלי מתוסכלים בגלל זה ....זה כואב לי מצד שני מאסתי מלבקש סליחה כל הזמן זה לא הפתרון...מה עושה במצב כזה???????תודה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתוסכלת ........ - תגובה
ד``ר חיים היילפרין05/05/2012את צריכה להחליט מה חשוב לך יותר, לוותר למען "שלום בית" או לעמוד על שלך ולשאת במחיר של ריחוק (או ניתוק) אפשרי מהורייך. אם קשה לך יותר לשאת את תסכול ההורים, המשיכי לוותר ולבקש סליחה. אם תחושת המאוס עולה על התסכול, שוחחי אם ההורים בגילוי לב לגבי רגשותייך והתני את קרבתך אליהם (ביקורים וכיו"ב) בשינוי ההתייחסות שלהם לאחותך ואליך; במידה והם לא ירצו או לא יוכלו לשנות את התייחסותם, לא תהיה לך ברירה אלא להתרחק מהם בהתאם. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

