זקוקה לחופשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לחופשה
    מיכל
    14/02/2008

    אני מיכל נשואה 3 וחצי שנים אמא לבן מקסים בן שנה ושמונה ובהריון חודש 3
    אני מרגישה שאני רוצה וזקוקה לנסוע לחופשה (יש לי עבר עשיר של נסיעות לפני הנשואים לבד ואף בתחילת הנשואיםעם בעלי.- תמיד לתקופות של מספר חודשים)אמנם בעלי לא מרגיש כמוני ואינו מעוניין שניסע בייחד ועם הילד כפי שהצעתי לו לאזה 3 שבועות .אני מרגישה שבא לי לנסוע אפילו לבד להיתרענן אפילו לשבועיים( ליפני המשך ההריון והלידה הנוספת )אך מרגישה שזה רע לעשות זאת לבני הקטן שקשור אליי מאד ואפילו ישן איתי עדיין במיטה. ויחפש כל היום את אמא .האם זה אכזרי כל כך כלפיו האם עלי לדחות את צרכיי עד שהילדים יגדלו או לנסוע לי למסעותי הפרטיים על חשבון הילד
    אשמח לתגובה מקצועית ואישית בנושא
    תודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לחופשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    ד``ר חיים היילפרין
    15/02/2008

    בנסיבות שאת מתארת ובהנחה שהילד יישאר קרוב לבעלך, אני יכול לראות אותך נוסעת לבדך לנופש של מספר ימים (עד שבוע), תוך שמירת קשר טלפוני יומיומי עם בעלך והילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו