מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות בנישואיןרונית25/05/2012
שלום לכולם,
רציתי להתייעץ עם מומחים מכיוון שאני מרגישה כרגע במבוי סתום ולא בדיוק יודעת מה לעשות.
אני בת 41,נשואה כבר 16 שנה עם ארבעה ילדים בגיל ההתבגרות וגם קטנים.
אני אנסה מאוד לתמצת: לבעלי הייתה בעיית שתייה,אלכוהוליזם וכן נטייה להתמכרויות באופן כללי והוא בן אדם לא שקט היינו מאוד קולני אגרסיבי גם ניתן לאמר-חס וחלילה הוא לא מכה אותי בחיים לא הרים עליי יד אבל הבעייה היא התפרצויות הזעם שלו שבמהלכן הוא צועק חזק מאוד מתעצבן,גם שובר חפצים ובאופן כללי אני והילדים נרתעים מכך. כרגע הוא לא שותה (כך הוא הבטיח לי). לפני זמן מה הצבתי בפניו תנאים וביקשתי שניפרד והוא עשה חושבים ושינה את התנהגותו מהקצה לקצה אבל העניין הוא שלאחרונה הוא שוב "חוזר לעצמו",הוא מביך את הילדים לפני החברים שלהם עם הברבריות שלו והקולניות שלו,משתמש בשפה לא יפה ונוסף לכל הוא דתי ואני חילונית גמורה. לא יודעת,לעזוב עם ארבעה ילדים? כבר ניסינו הכל,כל אחד במשפחה שלו דיבר איתו ויש שם אנשי חינוך,אולי הבעייה בי? אולי אני פשוט משעממת מדי? ולמען האמת אני די מרובעת כזאת אבל זה לא איכפת לי כי אני עובדת ומטפלת בילדים אני יודעת שזאת אחריותי בתור המבוגר האחראי וכבר באמת שאין לי כח לשאת הכל על כתפיי,אני עייפה ותשושה אני צריכה עזרה וממשפחתי הוריי ואחיי אין לי,גם מבחינה כלכלית אנו לא מסודרים וכשהתייעצתי עם יועץ גירושין הוא אמר לי חד וחלק שבמצב כלכלי גרוע לא מתגרשים פשוט כך (כנראה שגירושין זה רק נחלת העשירים). מה לעשות? אני אובדת עצות? ביתי הגדולה בת ה-15 כועסת עליי והיא טוענת שאני לא פסיבית מדי,לא פועלת מספיק למענם לשיפור תנאי חייהם. מה ניתן באמת לעשות?
סליחה על האורך,גם שפכתי את הלב קצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בנישואין - תגובה
טלי מנדיוק25/05/2012לרונית שלום רב,
צר לי מאוד על מצבך ומצב הילדים.
את מתארת מצב קשה של אלימות במשפחה.
נכון שהוא לא מכה אותך פיזית, אולם הוא אלים בשאר המישורים.
את/ם זקוקה/ים לטיפול דחוף במחלקה למניעת אלימות במשפחה.
אנא פני למחלקה למניעת אלימות במשפחה באזור מגוריך בדחיפות.
את צריכה לקבל סיוע, טיפול, ליווי והדרכה.
בכל עיר יש, צלצלי לעיריה או למשטרה הם יפנו אותך לסניף הקרוב.
בהצלחה!
בברכת חג שבועות שמח!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

