יחסים לא טובים בן אב לבנו התינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים לא טובים בן אב לבנו התינוק
    לירון
    27/05/2012

    שלום,
    בני בן השנה ו-8 אינו מוכן שאביו יהיה בקרבתו. הוא מתחיל לבכות וממש דוחה אותו (היום הוא גם מדבר קצת אז הוא אומר לא! או קורא לי שאני "אציל" אותו) כשהוא מנסה לשחק איתו, לחבק אותו, לנשק אותו, להרגיע אותו שהוא בוכה וכו'. קצת רקע, בעלי עובד מאוד קשה ומגיל אפס רואה אותו רק בבקרים לשעה ובסופי שבוע מה שהוביל לכך שהילד מאוד צמוד אלי. ברור לי שגם אני עשיתי טעויות בהתחלה שגרמו להתרחקות הזו (אני היחידה שהרדימה וקמה בלילות למשל).בנוסף חשוב לי לציין שהוא מתנהג ככה לאבא שלו רק בנוכחותי לטענת בעלי וכי היום ממש רואים שהוא מנסה לראות את התגובה שלי כשהוא בוכה שאבא שלו מנסה לחבק אותו. המצב מאוד מדאיג אותי וכמובן שבעלי ממש מתוסכל. אשמח לעצה איך לתקן את המצב כאשר את שעות העבודה של בעלי אני לא יכולה לשנות משמע, פתרון שאומר שיראה אותו יותר ברור לי שהכי טוב אבל לא ראלי. אציין דבר נוסף בסופ"ש יש להם בין שעה לשעתיים זמן לבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים לא טובים בן אב לבנו התינוק - תגובה

    טלי מנדיוק
    04/06/2012

    ללירון שלום רב,


    כפי שאת אומרת הבן הקטן שלכם מביע התנגדות וצופה בתגובתך.
    יש משהו בתגובה שלך שנותן לו חיזוק להתנגדותו.
    קוראים לזה בפסיכולוגיה - "התניה קלאסית".
    בכל פעם שהוא מתנגד לאביו הוא רואה אולי בפניו חמלה, רצון להושיע אותו וכו...

    עצתי הפשוטה היא פשוט לא להיות שם פיזית, או להגיב בחיוך, לא לעשות עניין.
    לתת לאבא להתמודד לבד איתו.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו