בעיה שכזאת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה שכזאת
    אלה
    27/05/2012

    שלום אני נשואה יש לי שני ילדים הקטן בן חצי שנה תינוק מדהים להפליא. הבעיה היא שהמשפחה של בעלי אנשים מאד אגרסיבים בוטים והחינוך שלהם וההתנהגות כלפי ילדהים מחפירה, הם משתמשים במילים גסות וצועקים והם טוענים שהילד ככה לומד להיות גזעי ולא מפונק . מה שבעיניי מאד דבילי...בעלי מאד שונה מהם ואני, בכל פעם שמגיעה לשם מזועזעת אחיו הגדול שנשוי עם שלושה ילדים נוטה להרים את הבן שלי וצועק עליו "מה מה אתה רוצה ההורים שלך יהרסו אותך עם החינוך שלהם " ועוד כל מיני משפטים מוזרים ...נו.אני לא יודעת מה לעשות הם שתלטניים ברמות שאין לתאר כל פסיק שאני עושה הם טוענים שאני הורסת את הילד ...כל דבר מצחיק אותם כמו למשל כשיושבים בשולחן חמתי לוקחת כפית ומנסה להאכיל אותו מאכלים שאסור לו זה משעשע אותם שאני מתנגדת. אני ובעלי רבים על הנושא הזה המון היות ולא מעמיד אותם במקוםן , אין לי מושג למה.אולי פוחד מהתגובה שלהם. מה אני אמורה לעשות אם אדדבר חצי מילה הם יתנפלו עליי..אני לא רוצה שהבן שלי ילמד לדבר ולהתנהג כמו שהם ובטח שלא יספוג מהם צרחות. מה אני עושה ? מאד מתוסכלת. אותם זה משעשע אם אני מעירה להם בעדינות הם מתנפלים עליי ואומרים לי שאני הורסת אותו.הם לא מרשים לי לגשת אליו כשבוכה חמתי מתעצבנת עליי על כל דבר יש לה מה להעיר...אני ממש מיואשת ובעלי בכלל....אני מתאפקת מולם אבל כמה אפשר???????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה שכזאת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה שכזאת - תגובה

    טלי מנדיוק
    27/05/2012

    לאלה שלום רב,

    חשוב שתבינו שהילדים הם שלכם.
    אתם ההורים שלהם, ואתם אחראים אליהם, ואתם יודעים מה טוב עבורם, ואיזה חינוך לתת להם וכו.
    אין אדם בעולם שיש לו בעלות על ילדיכם מלבדכם.

    לגבי משפחתו של בעלך עליכם להציב להם גבולות כמו שנראה לכם.
    אלה הילדים שלכם, ואין סיבה שהילדים יהיו קורבן לחולשה ולפאסיביות שלכם.

    עם זאת, משפחתו של בעלך היא חלק מהמשפחה המורחבת של ילדיך.
    וכל עוד הם לא אלימים בכל צורה שהיא, ולא יכולים להזיק לילדיך - ילדיך יבינו עם השנים שיש הבדל בינכם לבינם.
    וזה בסדר.
    לא כולם חייבים להיות אותו דבר.
    הם יבינו שהמשפחה של אבא קצת קולנית, קצת צבעונית.....
    שונה.
    ואולי בחלקים מסויימים יהבו זאת...

    כרגע הם צעירים מאוד ואתם אמורים לחנך אותם על פי דרככם ולהגן עליהם, ואתם המחליטים.נקודה.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אלה
    28/05/2012

    מודה לך על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו