בעיות חמות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות חמות
    א
    04/06/2012

    שלום
    אני ובעלי נשואים 5 שנים.לאחר שנים של יחסים מאד בעייתים עם אימו נותק בינהם הקשר לפני כשנה. כל עוד היינו איתה בקשר היו חיינו מלאים בצעקות והשפלות (מצידה עליו) וביננו (בגלל המתח שהיה תמיד בבית בעקבות כל ביקור שלה ושיחות טלפון יומיומיות שהיו תמיד נגמרות בצעקות). הגענו למצב ששקלתי להיפרד. אני בעיקבות המתח התמידי בבית פיתחתי הפרעות חרדה. בעלי הגיע לתת משקל ואיבד הרבה משמחת החיים שהיתה לו. לאחר ניתוק הקשר איתה הקשר ביננו חזר להיות טוב ואני אף בפחות חרדות.
    הבעיה היא שלאחר שנה נוטים לשכוח דברים וכעת בעלי חזר להיות איתה בקשר טלפוני. הוא רוצה לחזור להיות איתה בקשר מלא שיכלול גם את ביתנו בת השנתיים. אני מתנגדת לכך בתוקף. האישה הזו הרחיקה מעליה כל מי שהיתה איתו בקשר-את אחיה, את בעלה ואת בנה השני. אלינו התייחסה בצורה הרסנית. אינני מוכנה שביתי תיחשף למערכת יחסים פוגענית שכזו, בטח לא בהיותה ילדה ללא יכולת בחירה. הבעיה היא ששוב חוזר המתח ביני לבין בעלי כאשר אני מרגישה שזה על הרקע הזה. הוא חושב שאני לא בסדר. אני פשוט מגינה בחירוף נפש על משפחתי כי אם נהיה איתה בקשר אנחנו לא נהיה יחד וביתי עלולה להיפגע באופן קבוע. בעצם הדילמה שלי היא האם יש לי זכות למנוע ממנו להפגיש את ביתו עם אימו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות חמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות חמות - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/06/2012

    לגופה של שאלתך, אין לך זכות למנוע מבעלך להפגיש את בתכם עם אימו. עם זאת, הדילמה אותה את מתארת רחבה כמובן הרבה יותר, וכדאי לכם לפנות בהקדם לאיש מקצוע (פסיכולוג או מטפל זוגי מוסמך) כדי להתמודד איתה בצורה אופטימאלית. (פני לבדך לייעוץ, אם בעלך אינו מוכן לשתף פעולה.) בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר אחרי

    א
    11/06/2012

    הייתי בטיפול (לבד) ואפילו המטפלת היתה מזועזעת מהתנהגותה של חמותי וראיתי הפניה שהיא אובדת עצות. העצה היחידה שיכלה לעזור היא שלא אתן לה להשפיע על חיי ועל חיינו אך זה כמו לעמוד מול רכבת דוהרת ולנסות שלא תכאב לך המכה כאשר אתה נדרס. אני משוכנעת שאם אלך "לפי הספר" האומר כי אין לי זכות לקבוע עבור בעלי ויהיה קשר תדיר בינו לבין אימו שיכלול גם את הילדה המשפחה שלנו תחזור להיות מתוחה ומעורערת. כמובן שקיים החשש שאם אאסור זאת ינטור לי טינה. תחושת הבטן שלי היא שעלי להיות חכמה ולאו דווקא הוגנת, כלומר לאסור את הקשר. איך אני גורמת לו לא לנטור לי טינה זו השאלה הקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר אחרי - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    12/06/2012

    אני מסכים איתך שהפתרון כאן צריך להיות "חכם" וגמיש, ועדיין, כדאי לכם להתייעץ עם איש מקצוע לגבי הפתרון האופטימאלי לשניכם במקום "לשבור את הראש" לבד. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו