איך מתמודדים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מתמודדים?
    רונית
    18/02/2008

    אני לעיתים רואה (בסתר) שביתי מספרת דברים שלא ממש נכונים, אני מניחה שיש לזה סיבות ( מוצדקות או לא...) ואני חוששת שיתיחסו אליה כאל לא אמינה .

    אני מניחה שגם חברותיה פה ושם מעגלות פינות ומייפות את המציאות, ולא מתארות אותה כפי שהיא.

    הרי אין ספק שמי שאומר שאינו משקר פה ושם כבר שיקר...



    מדובר בדברים פעוטים ולא מהותיים כמו שקניתי לה 3 חולצות ובפועל קניתי רק 2 או שהקליטה תוכנית כאשר אין לנו בכלל מקלט...

    יש לה חברות נהדרות, אוהבות אותה, היא תלמידה טובה ולא חסר לה דבר מבחינה חומרית ורגשית,



    למה זה מטריד אותי ?

    האם אכן התופעה נפוצה וידועה ואיך מתמודדים איתה ?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מתמודדים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונית

    ד``ר חיים היילפרין
    19/02/2008

    התופעה אכן נפוצה - מרבית הילדים (והמבוגרים) מתמודדים עם בעיתיות כזו או אחרת בדימוי העצמי ונוטים לשקר על מנת להציג עצמם באור חיובי יותר. במקרים קיצוניים יותר מדובר בילדים שאינם יכולים להרשות לעצמם לחיות או לומר את האמת שלהם (בגלל ענישה לא מידתית, למשל). במקרה של בתך איני רואה חריגה של ממש מהנורמה המקובלת על חברותיה או צורך בהתערבות מיוחדת מצידך. ככלל, הצורך של בתך לשקר יפחת ככל שהיא תרגיש מוערכת ומתוגמלת על איכויותיה ומעשיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו