ללא אהבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ללא אהבה
    אדל
    06/07/2012

    שלום,
    אני בת 20 ורוצה לשתף אתכם בתחושות שלי.
    אני גדלתי בבית שלא היה חסר בו שום דבר גשמי (מבחינה זה בית נורמאלי ) היה לי תמיד בגדים יפים, אוכל בבית, וכסף כשאני צריכה.
    אך מהבחינה של אהבה זה לא היה
    אני לא זוכרת אפילו לא פעם אחת שאבא או אמא שלי חיבקו או נישקו אותי
    או אמרו לי אני אוהב/ת אותך..
    למדתי להיות חזקה ולשמור את כל הדברים לעצמי.. לא הרגשתי רצויה. לא היה לי עם מי לדבר, לחלוק חוויות או קשיים. אם עברה עליי חוויה קשה או שמחה אמא שלי לא יודעת מזה לא מעורבת בחיים שלי
    אני שמה לב שגם אני בחברה מאוד "קרה" ופשוט חסומה רגשית.
    אני מאוד רוצה לדעת מה עליי לעשות, ומפחדת שאני עם הילדים שלי אתנהג כך, או יהיה בקיצונית השניה.
    מה אני צריכה לעשות???
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ללא אהבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללא אהבה - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/07/2012

    אדם אינו חייב להמשיך להיות קורבן של נסיבות ילדותו ואין זו גזירה משמיים שתחיי את שארית חייך ללא יכולת להעניק ולקבל אהבה. פני לטיפול פסיכולוגי צמיחתי שיאפשר לך להתרחק מהדפוסים הפתולוגיים שלמדת בבית הוריך, לאמץ דפוסים בריאים ולהגדיר את עצמך מחדש. התהליך דורש השקעה רגשית וכספית לא מבוטלת אך ייעשה מהפיכה של ממש בחייך ויאפשר לך להתחיל את חייך הבוגרים ממקום אחר לגמרי. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו