איך מספרים להורים שהחבר גרוש+2?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מספרים להורים שהחבר גרוש+2?
    עלמה
    24/07/2012

    שלום,
    מזה שבעה חדשים אני מקיימת קשר זוגי עם אדם בן 35, אני בת 20.
    למרות הבדל הגילאים וכל המשתמע מכך הקשר שלנו חזק, נהדר ומלא אהבה.
    משום ששנינו התגוררנו באילת כשהכרנו ( אני במסגרת עבודה מועדפת), היה קל להסתיר את הקשר הלא רגיל מהמשפחה, אך כשהבנתי שהקשר הולך ומתחזק החלטתי שאני רוצה לשתף את הורי כדי שאהיה שלמה לקיים את הקשר ללא סודות וחששות.
    ובכן, תפסתי אומץ וסיפרתי עליו להורי , שיש לציין-אינם אנשים שמרנים כלל אך מגוננים ככל הורה, והם קיבלו זאת בצורה יפה והוא אף הגיע לביתם והכל בסדר על פניו, רק שלא סיפרתי להם שבנוסף לגילו המופלג הוא גם גרוש+2 בנים קטנים. עובדת היותו גרוש עלולה שלא להתקבל בסבר פנים יפות ואני חוששת שהדבר יוביל לריב עם הורי, מה שיצער אותי מאוד כי הקשר שלי איתם בכלליות מעולה.
    מה עושים?? איך פותחים שיחה כזאת? אולי כדאי להמתין עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מספרים להורים שהחבר גרוש+2? - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    24/07/2012

    אין לך מה להתפתל עם העובדות - האמת גדולה ממך, מהורייך ומהחבר שלך ואסור לך להסתיר אותה. אין גם מה לחכות ל"שעת כושר" - כל זמן הוא זמן טוב לומר את האמת. שבי עם הורייך בהזדמנות הראשונה וספרי להם הכל אודות החבר (באנגלית אומרים שחצי אמת היא שקר שלם). קרוב לוודאי שהם יקבלו את זה קשה - גם לי נראה שאין לך מושג לאן את נכנסת - אבל מה שברור הוא שאת זקוקה לפידבק הזה מהורייך ושהממשק איתם יתרום מאד להליך קבלת ההחלטות שלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו