ייעוץ זוגי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ זוגי
    גלי
    24/02/2008

    היי, אני נשואה מזה 9 חודשים וללא ילדים. אני ובעלי בגיל 29-30. יש לנו קצת בעיות בזוגיות. בעיקר בעיות תקשורת ואנחנו לא יודעים לריב,כמו כן אני מרגישה שהוכל זה בעיקר בגלל השוני באופי שלנו והשקפת החיים.
    אני יותר פסימית לגבינו מאשר הוא, וחשוב לפני שמביאים ילדים לנסות טיפול זוגי. שמתי לב שיש כמה מטפלים ושיטות טיפול, איך נידע לפנות למטפל הנכון ולשיטה שתתאים לנו ולצרכינו?
    אם אוכל לקבל תשובה,מה ההבדל בין מטפל זוגי מוסמך ,לפסיכולג קליני ולפסיכותרפיסט? ומה זה בדיוק אימאגו ומתי זה יכול להתאים?
    תודה ואשמח לעזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ זוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי

    טלי מנדיוק
    24/02/2008

    לגלי שלום רב,


    אני כמובן ממליצה על טיפול זוגי באימגו.

    אימגו - זוהי השיטה הטובה ביותר כיום בעולם - לטיפול בזוגות.

    כמובן שאני ממליצה ללכת למטפל קליני מוסמך באימגו.

    כמו כן, כנסי לאינטרנט תיקראי קצת על השיטה.

    הטוב ביותר - תקראי את המדריך לזוגות של האימגו.

    שם הספר: "לבסוף מוצאים אהבה" - ד"ר הרוויל הנדריקס.

    המון בהצלחה!

    טלי מנדיוק
    מטפלת זוגית מוסמכת קלינית על פי שיטת האימגו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו