מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סכסוך משפחתימ. זהבה21/08/2012
שלום. אני בת 57 .
בני היה גר מולי 5 שנים עם אשתו ושני ילדיהם. ניקלע לחובות, ביקש ממני טובה לעבור לגור אצלי. הבטיח לי לאחר שנה ישתפר מצבו הכספי והוא יעבור.
עברו שנה וחודשיים, והוא לא מוכן לעבור.
מה עוד, שבמשך השנה הזו, סבלתי ואני עדיין סובלת מהיחס המשפיל מצד בני אשתו וילדיו,
מצב לא נעים של קללות וניבולי פה, 4 פעמים ברחתי מהבית בגלל מריבות שהיו לי איתם.
בעלי ואני החלטנו שהם צריכים לעבור ועד כאן.
אני מביאה לו רשימה של דירות להשכרה והוא לא רק שלא מחפש אלא מזלזל בי וממשיך להעליב ולקלל אותי יחד עם אישתו וילדיו.
המצב הזה לא יכול להמשיך היות וחוץ מהדברים שסיפרתי פה, הם מנצלים אותי ואת בעלי.
בעלי עובד מאוד קשה כדי לפרנס 6 נפשות. הוא המפרנס היחיד. אני לא עובדת בגלל הרבה בעיות בריאותיות, אשתו לא עובדת, והבן עובד ומפסיד בחנות פירות וירקות. לא מוכן לסגור את החנות הזאת בשום פנים ולא מוכן לעבור מהבית שלי.
כרגע אנחנו לא מדברים אחרי ריב גדול שבו ברחתי שוב מהבית מהפחד שמא המצב יתרדר לאלימות פיזית.
פניתי בבקשת עזרה בכל מיני אתרים , חלק יעצו לי לפנות אותו ואת משפחתו מהבית כי יש חוק אלימות במשפחה שמאפשר לפנותם.
היות ואני לא יכולה להיות רעה, ואם אני אנקוט בצעד כזה, יהיה הרבה יותר גרוע אני מכירה אותו שהוא מאוד עצבני.
שאלתי- מה לעשות? חלק יעצו לי גם לפנות לעיריה ולבקש עזרה עובדת סוציאלית
אני לא מצליחה להשיג כלום שם. אני גרה בהוד השרון.
לדבר איתו כרגע אין מצב הוא כועס ולא ניראה לי שהוא מתכון לעזוב.
בעלי מציע לו עזרה כספית במידה ויעזוב, אך הוא בשלו.
בעלי בן 63 ולא יכול לעבוד כל כך קשה בגילו וגם אני לא יכולה לעבוד בגלל בעיות בריאותיות.
מה לעשות? תעזרו לי בבקשה . תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכסוך משפחתי - תגובה
טלי מנדיוק21/08/2012זהבה,
הצבת גבולות איננה רוע.
הצבת גבולות לילדים, בטח ובטח בוגרים היא - חובה.
בגלל שאת מגדירה הצבת גבולות כרוע, הגעת למצב כל כך חמור.
אין מנוס - אם את רוצה לעזור ולהציל את בנך ומשפחתו, ואתכם עליך להוציא את בנך מהבית.
אני מציעה לך לשכור עבורם דירה קטנה וצנועה לתקופה של שנה - ולבקש אותם לעבור לשם. אם יסרבו לגשת למשטרה - הם כבר יקחו אותם בניידת לשם.
כך תוכלי לעזור באמת לבנך ומשפחתו, ולתת לו שיעור מספר אחד בחייו על כבוד, והצבת גבולות.
בהצלחה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

