מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השפעה ונתק מוחלטגילה28/08/2012
מעוקה מאוד כבדה אני סוחבת לפני 4 חודשיים היה מפגש משפחתי שגם ככה אין אותו הרבה אנחנו 6 ילדים וכולנו נישואים עם ילדים אחי גר אצל חמתו כבר שנים+3 ילדות מתוקות ויום אחד הלכתי לבקר אותם עם משפחתי אמא שלה אפילו לא אמרה שלום.סתם הסתכלה על הילדים משחקים ביחד אפילו לא דיברה אל הילדים שלי חשבתי בהתחלה שמשהו אצלה בטח נדפק והיא מבוגרת וזה הגיל ולא הבנתי שיש משהו מאחורה לכל ההתנהגות של החמה..ומה שקרה במפגש דיברתי עם גיסתי ויצא שאמרתי שהייתי בעבר קרובה יותר לאחי כי היה מגיע לבית הורי המון כלומר אני הייתי בתיכון והוא היה חייל +חברה שזו היא ומאז שהם עברו לגור ביחד אצל אמא שלה התחיל הניתוק.ומאז תמיד היה מגיע איתה אפילו אם זה היה לביקור קצר או היה מגיע למילואים היא הייתה נשארת בפלאפון ברמקול והיא אומרת שהסיבה שלא נרחל עליה או שננסה להפריד בינהם.האמת אפילו לא חשבנו על זה זה הבחירה שלו אם מי לצאת למרות וכמובן שעניתי שזה לא בסדר בתור ילדה זה לא מסתדר שאחי לא איתי בקיצר היא כעסה ועשתה מזה סרט ופתחה את הפה ממש בצורה מגעילה הייתי בשוק כמובן לא הבנתי מה הקשר לכל הבלגן היא קמה טרקה את הדלת ויצאה..אחי כמובן אחר שאני צריכה לכבד את אישתו והוא יעשה הכל בשבילה וכעס על זה שלא כיבדתי אותה ויצא אליה ואחרי כמה דקות הם חזרו והראתה לי בקיצר מי הבוס אחרי סיצנה מגעילה כמובן שכל האחים שלי לקחו את הצד שלה כי היא בכתהב ועשתה סרטים ומאז המפגש ניסיתי לדבר אם אחי אם זה להתקשר אליו לבית כמובן שיש להם שיחה מזוהה ואם זה לפלאפון שלו אם בפייסבוק הוא לא החזיר תשובה
זה מפריע לי שמדבר כזה קטן הוא מסנן אותי ואפילו את אחינים שלי אין מצב שאני רואה ומפריע לי גם שלו לא אכפת מהילדים שלי זה מפריע לי מאוד שהגיסה נצלחה היא הרחיקה את בעלה מימני ומההורים ושמעתי שיותר הם לא מגיעים למפגשים
ועוד דבר היא מסתדרת מצויין אם גיסה אחרת והבנתי שכל הזמן הם מרכלות וזה נימשך שנים ידענו מזה וכרגע זה יותר ברור והשניים האחלה תמיד מתארחות שבת אצל ההורים שהם צריכים
מה אפשר לעשות כדי שזה לא יפריע לי?וגם מה אפשר לעשות כדי לקרב את אחי בחזרה?והאם המצב הזה ימשך לנצח שאני לא ראה את האחיניות שלי וששתי הגיסות יסתכלו על הילדים שלי כסוג ג מה עושים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השפעה ונתק מוחלט - תגובה
ד``ר חיים היילפרין29/08/2012אינך יכולה לעשות יותר מאשר להמשיך ולנסות לתקשר עם אחיך (ישירות או דרך בני משפחה ומתווכים אחרים) ולדבר על ליבו (להתנצל, אם צריך) - וללמוד לקבל ולחיות עם הריחוק הנכפה עליך על ידו (- להתאבל על הקשר) במקרה ואחיך יעדיף להמשיך בסירובו. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

