משפחה עשירה משפחה מעמד ביניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משפחה עשירה משפחה מעמד ביניים
    אנונימי
    09/09/2012

    שלום רב
    יש לי בעיה שקוראים לה "צרות של עשירים ".
    אני עם אשתי כ9 שנים 3 שנים מתוכם נשוי .
    הורי אשתי עשירים ,הוריי בני מעמד ביניים נאבקים ברמה היומיומית .
    לפני הנישואין הוריי אשתי היו נוסעים עם אשתי וילדיהם הרבה מאוד .
    מתחילת הנישואין לפי ההגיון הנסיעות פחתו (גם אני פה אם רוצים ואם לא ) .
    מאז נשואינו פעם אחת הוזמנתי (הייתה תקרית לא נעימה לא מצידי מצד חמי שהתייעצתי איתכם עליה ואמרתם שהבעיה אצלו ולא אצלי וזה אמור להשתנות ) .

    עכשיו מאז נסיעה זאת ,הם דואגים שהבת שלהם תיסע (איתי) פעם בשנה גם שאני טוען שאין תקציב (אנחנו בני מעמד ביניים בתכלס מרוויחים שכר ממוצע במשק בזכות אשתי שעובדת אצל אביה אני מרוויח מינימום ובכלל כאילו לא פונקציה ..) אז הוריי מסדרים את העניין ועושים השלמות פה ושם העיקר שנטוס .
    אך תופעה שמתחילה לרקום עור וגידים זה נסיעות איתה בלעדיי כאילו אני לא קשור בכלל .
    עכשיו עם אמא שלה ואחותה ,ואבא שלה חלקית הזמן למסע שופינג ובפרואר לקריבים ליותר משבוע עם אחיה ואבא שלה .
    זה הגיע למצב שהיא באה בידיעה שהם נוסעים כאילו אני לא אחד מהמשפחה ולא קשור בכלל .
    אני מרגיש פשוט לא קשור ,ועכשיו החששות שלי מזה שאני לא קשור מה יקרה שיהיו ילדים ,אנחנו בדיוק "עובדים על זה" ואני מתחיל לסגת . לא בא לי שכמה פעמים בשנה היא תשאיר לי את הילדים ותיסע עם הורייה .
    הבעיה הנוספת שפשוט אי אפשר לדבר איתה ,היא ילדותית מאוד ונפגעת מהר וחושבת כל הזמן שמחפשים אותה או את הורייה וכאילו אני כפוי טובה כלפיהם .
    אך זה לא הנושא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה עשירה משפחה מעמד ביניים - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/09/2012

    שלום רב,


    אפשר מאוד להבין את תחושותיך.
    אולם, כמו שנאמר בקבלה - אלוהים מזמן לך את "התיקון" שלך.
    אשתך העשירה, היא למעשה "התיקון" שלך.
    בעזרתה תוכל להגיע להתפתחות פסיכולוגית באופן הטוב ביותר.
    אנשים צומחים ומתפתחים רק במקומות הלא נוחים להם.
    במקום הנוח אין התפתחות וגדילה.

    אני מציעה שתמנף את המצב, ותגדל ממנו ותלך קדימה.
    אלוהים זימן לך אישה עם משפחה עשירה - תלמד לקחת את זה למקום החיובי ולא הנחות.

    שוחח עם אשתך, הבע את חששותיך, הקפד על נימה חיובית ורגישה
    פנה להתייעצות אישית / זוגית עם אנשי מקצוע...
    בקיצור - בוא תעשה מהלימון לימונדה!!!!

    שנה טובה!
    אמן
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן כבר דיברתי איתה

    אנונימי
    11/09/2012

    במקצת ,אמרתי שאני אוהב אותה ומעוניין בזוגיות ובמשפחתיות וכל דבר יש לו מגבלות ...
    זה בקצרה .
    אמרתי שזה נראה מאוד נחמד טיול בנות כמו שאמרת ,אך אני מאוד אוהב אותך ומרגיש שאת משפחתי וכחלק בלתי נפרד ממשפחתי אני חושב שאם טיול בנות הופך לטיול בחג עם הורייך וכולם למעשה חוץ ממני זה פוגע אבל תהני .רק להבא תדעי שאני רואה בך כחלק ממשפחתי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן כבר דיברתי איתה - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/09/2012

    בסדר גמור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו