מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יחסים עם הסבתא והנכדהגילה25/09/2012
נושאה +ילדה בת 2 גרים מאוד קרוב לגיסי שלו יש 2 בנים וחמי וחמתי גרים אצלהם כבר שנים..וכל הזמן היא שומרת על הילדים והסיבה שלה כי היא צריכה והיא גרה שם לפי דעתי היא צודקת ואלה הנכדים שלה.מה שמפריע לי ולבעלי שאנחנו לא מבקשים שתשמור על הבת רק במיקרי חרום זאת אומרת שאם אנחנו צריכים לעשות קניות ולאחר מכן סידורים וכל זה מקסימום 3 שעות שמתוכם הילדה כבר ישנה ומוכנה לשחק ולקרוא ספר וזה רק אם לא נספיק להשכיב אותה.בכל אופן חמתי תמיד עסוקה ואין לה זמן ובזמן הפנוי שלה היא אומרת שהיא רוצה להקדיש את זה לקריאת ספר ועוד דברים העיקר לא לשמור על הנכדה שלה
מה שמפריע לבעלי יותר שהיא מגיעה אלינו בלי להתקשר ומופיעה עם מתנה קטנה לביתי שככה בלית ברירה היא נכנסת ומתנחלת שעות בעלי חוזר מהעבודה עייף ולא מספיק לנשק את הקטנה ואמא שלו מתחילה עם כל הסיפורים שלה שהם בכלל קרהו לפני שובועיים עם לא יותר וכמובן ביתי מתחילה לקרוא לאבא שלה ושוב ושוב עד שאני מתערבת ואומרת לו שביתו צריכה צומת לב וזה לא הכי עוזר כי אמא שלו ממשיכה לדבר
העניין הוא כזה היא לא מסיכמה לשמור על הילדה איך היא מגיעה 10 דקות לפני שבעלי מגיעה ואומרת שהיא באה בשביל הילדה כדי לשחק איתה
ניסינו לדבר איתה כמה פעמים ולשפר את המצב זה לא הכי עוזר מה אפשר לעשות?האם אפשר לפתור את העניין בשלווה בלי ניתוק קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסים עם הסבתא והנכדה - תגובה
טלי מנדיוק27/09/2012לענת שלום רב,
גמר חתימה טובה!
שנה טובה ומאושרת!
בנוגע לשאלתך - השובה היא כן.
אפשר ורצוי להגיע להבנה בשיחות, בדיאלוג ובכל דרך טובה ואנושית.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבתא והנכדה
גילה27/09/2012xזהו שניסינו עם שיחה ואפילו רמזנו לה שאנחנו מקנאים קצת שלאח יש זמן חופשי והילדים מבלים עם הסבא והסבתא והבת שלנו לא זוכה לזה
מבחינתם הם לא מוכנים להיות באותו חדר עם הבת שלי יותר מ-5 דקות בחדר סגור קשה להם והם לא בגיל של לרוץ אחרי ילדה קטנה ולאומת זה הנכדים השניהם גדולים ולא ממש צריך לשמור עליהם
אני מבינה שזה החלטה שלהם אם לשמור עליה או לא אבל למה שזה לא היה הדדי וגם עם הנכדים השניהם
השאלה שלי שיחה לא עוזרת אפילו רמיזה ואני מפחדת שהם שלי תגדל בהפליה בין הנכדים וזה כבר נימצא מה עושים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבתא והנכדה - תגובה
טלי מנדיוק27/09/2012ממשיכים לשוחח, לדבר...
מנסים לקדם את הקשר בדרכים טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

