מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אמא קשהלי09/10/2012
שוב שלום לכם,בזמנו דיברנו על אימי שהיא רוצה לקבל כן על כל מה שהיא מבקשת!
אני נשואה ובעלת עסק עצמאי שאני קובעת לי את השעות וימי העבודה.להורי עסק עצמאי(חנות)אשר הם מצפים ממני היות ואני די זמינה בשעות למלא את חסרונם כאשר הם בחופש או בבדיקות רפואיות.
לפני כשנה שוחחתי איתם ואמרתי שאני לא מעוניינת יותר לסגור חורים עקב זה שהדבר אינו מתחלק בין כל הילדים ובנוסף הם יודעים שאני לא אוהבת להיות בחנות הזו וכמובן איני חייבת.
היה ויכוח גדול אבי כניראה מבין שאני צודקת אך אימי הכפיתית אינה מרפה.אציין שגם שבוע שעבר היא ביקשה שאהיה בחנות כי יש להם בדיקות וכל תשובה שלילית שלי מגיע מבחינתה לטריקת טל' או דיבור עוקצני.מה לעשות הלאה?(מרגיש שתמיד את הדברים שלי אפשר לדחות כי הם פחות חשובים)...כאשר שוחחתי עם כל אחיי על העניין זה ממש לא מזיז להם כי כמובן לעולם לא מבקשים מהם!!!תודה לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא קשה - תגובה
טלי מנדיוק09/10/2012ללי שלום רב,
העצה הטובה ביותר עבורך היא שינוי אצלך ולא אצל הוריך.
הכוונה היא שאת צריכה להחליט ולבחור וללכת לפי הבחירה שלך.
ולקבל את היתרונות והחסרונות של בחירתך.
אינך צריכה לבקש אישור להחלטה שלך, כיוון שכפי הנראה את האישור מהוריך לא תקבלי....
לכן קבלי החלטה ונהגי על פיה.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך אמא
לי09/10/2012תודה על תשובתך,אני מבינה וכך אני פועלת אך מצד אימי יש שבוע שבועיים של קרירות וחוסר יחס פשוט "מענישה"אותי והדבר לא תורם .לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך אמא - תגובה
טלי מנדיוק09/10/2012קבלי את תגובתה בהבנה / אמפטיה / רגישות......
תעשי עבודה עם עצמך ונסי להגדיר את המצב כחיובי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

