משפחתה של אשתי-כבר אי אפשר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משפחתה של אשתי-כבר אי אפשר
    נואש
    23/10/2012

    שלום,
    אני אישתי והילדה(בת 5) גרים מספר רחובות ממשפחתה של אישתי
    אישתי מאוד קשורה למשפחתה ובעיקר לאמא שלה
    ורוב הזמן נמצאת שם עם הילדה
    ודואגת לאמא שלה אביה ואחיה
    החינוך שילדתי מקבלת שהיא נמצאת שם לא מקובל עליי
    הם נותנים לה כל הזמן מה שהיא רוצה ולא מציבים שום גבולות
    מעביסים אותה במזון והBMI שלה כבר מאוד גבוה לגילה

    מדובר על משפחה חמה שאני מאוד אוהב ומחשיב
    אותם למשפחתי אך המצב בלתי נסבל!

    דיברתי עם אישתי נון סטופ על הדבר, היא מבטיחה לי שדברים ישתנו
    זה קורה בדיוק לשבוע וחוזר לסורו
    דיברתי עם חמותי היא אומרת לי שמבחינתה אין שום בעיה ושבתה תפסיק לבוא
    כל כך הרבה אך בו בזמן מתקשרת אליה ובוכה שהיא נוטשת אותה

    הדבר העיקרי שאני רואה מול עיני זו הילדה שסובלת מכל העניין
    אך אם אני יעזוב זה יכול להיות גרוע יותר אך גם שאני נשאר זה קשה מנשוא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נואש ערב טוב

    תמר
    24/10/2012

    אני מציעה לכם לשוחח ולגשת לייעוץ זוגי/משפחתי, בקשר לBMI של הילדה בת החמש
    תקפידו על לפחות שעה פעילות גופנית ביום (שחיה,ריקוד,משחק בפארק וכדומה)
    יכול להיות שבת זוגך אכן קשורה למשפחתה נסה לשוחח עמה בשלווה ולהסביר לה את הגורמים שמפריעים לך. אתם הורייה של הילדה תגבילו אותה לחטיף ליום לא משנה באיזה מקום היא נמצאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    תמר
    24/10/2012

    אם אתה אוהב את אשתך אתה צריך לקבל אותה כמות שהיא, היא קשורה למשפחתה
    בקש ממנה למתן את הביקורים שם לפעמיים שלוש בשבוע,
    שאל אותה מה הסיבה שהיא נמצאת שם על בסיס יומי? אולי חשוב לה לראות את הוריה כל יום? הם מבוגרים? חוליניים? לכל דבר יש סיבה
    אין פסול שילדים מבקרים ועוזרים להוריהם
    גשו לייעוץ שם תמצאו תשובות ופתרון לבעיות, ואם לא למענכם אז למען הילדה שלכם שהיא רק בת חמש וזקוקה להורים מאושרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחתה של אשתי-כבר אי אפשר - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/10/2012

    לנואש שלום רב,


    החשוב ביותר לילדים צעירים בני 5 - זה חום ואהבה.
    אתה מתאר משפחה מורחבת שהיא חמה ואוהבת, וזה הדבר החשוב והעיקרי בקשר שלהם עם הנכדה ובכלל.
    לגבי "המזון והגבולות" אתה תידרש להגמיש את עצמך.
    דעתך ידועה לכולם, והיא כמובן מובנת ומקובלת.
    לגבי השליטה - אין לך שליטה בדבר, וגם לא תוכל לקבל שליטה.
    נכון הדבר לגבי העתיד - כשהבת תלך לחברות, מסיבות, טיולים, ביה"ס.....
    לא תוכל לשלוט מה היא אוכלת וכו...
    כוונתי היא - שהורים אומרים את רצונם / דעתם / ובמקרה שלכם אתה ואשתך עם גישות שונות, והילדים מקבלים מסרים אלה.
    ביצוע החינוך / הנורמות / הערכים - נטמע עם השנים, ומיושם ע"י הילד בעצמו לאט לאט.

    בקיצור - שחרר.
    אמרת, ביקשת, הסברת....
    זהו - מפה אין לך שליטה.
    קח את הדברים הטובים והחיוביים של הקשר עם משפחתה של אשתך.
    ותשלים עם העובדה שאין לך שליטה של 100% בגידול הילדה ובכלל.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו