עצה אחרונה לפני הגירושים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצה אחרונה לפני הגירושים
    יעל
    26/10/2012

    שלום רב. אני בת עשרים וחמש ונשואה מזה שנה. יש לי תונוק מקסים בן שלושה חודשים.
    אני ובעלי יחד בתור זוג כבר חמש שנים. הוא בא ממשפחה פרמיטיבית מעדות ספרד ואני אשכנזייה.
    לי ולו יש עליות ומורדות כמו לכולם אבל אמא שלו לא נותנת לי לחיות. היא מוציאה את השדים שבי.
    אצלו נהוג לא משנה מה ללכת עם הדעות של האמא. היא שופטת אותי בהכל וכלום לא טוב לה ולא מספיק לה. ולא זה לא תמיד היה ככה. כל משך הזוגיות שלנו היא עוד קיוותה שהוא יתחתן עם מישהי מהעדה שלו וזה לא קרה.
    הוא לא רואה כמה אני אומללה ואף ציין שמוכן לוותר עלי ועל הילד בשביל שבבית שלו של ההורים יהיה שלום.
    יש לציין שיש לו אח גדול שאמא שלו שידכה לו מישהי מהעדה וגם גרמה להם להתגרש וכבר כמה שנים הוא רווק. היא כאילו רוצה שהילשים שלה יהיו צמודים אליה.
    אני מאוד רוצה לנסות פעם אחרונה לגרום לו להבין שיש פה שתי אופציות. או אני והילד שלנו שהוא בחר. כמו שכתטב בתנך איש יעזטב את בית אביו ואימו וידבק באישתו. או שהוא בוחר באמא שלו ואני עוזבת.
    אני מחפשת את המילים הנכונות להגיע ללב שלו ולא מוצאת. זה חשוב לי לעשות ניסיון אחרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצה אחרונה לפני הגירושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה אחרונה לפני הגירושים - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    27/10/2012

    אתם חייבים לגשת בהקדם לטיפול זוגי ולהתחיל ללמוד לחיות יחד ולשקם את הקשר. במקום לחפש מילים נכונות, פני עם בעלך (ובלית ברירה, לבדך) למספר שיחות עם פסיכולוג קליני ו/או מטפל זוגי, ואשמח לסייע לכם בזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו