בעיות חברתיות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות חברתיות?
    אידה
    08/11/2012

    היי, אני בת 30 ....נשואה +2
    יש לי 2 חברות טובות ועוד כמה שאני נפגשת איתן מידי פעם - כי הילדים משחקים יחד..
    השבוע הייתה סיטואציה - גיסתי דיברה איתי ופתאום ניגשה אליה אמא אחת, נישקה, חיבקה ולי למרות שאנו מכירות וגם מדברות מידי פעם לא אמרה אפילו שלום, זה הציק לי מאוד ... באופן כללי אני רואה שכאשר גיסתי בסביבה הרבה אנשים מגיעים לדבר איתה, אוהבים להיות בסביבתה....היא בקשר טלפוני עם הרבה ....ואצלי המצב שונה ...אני בן אדם יותר סגור ולא מפתח שיחות עם כל אחד...
    הבעיה שזה מציק לי
    איך אני אמורה להסתכל (להרגיש)על הסיטואציה שתוארה -כך שאני אצא ממנה עם הרגשה טובה, להרגיש נוח עם מי שאני,איך אני אמורה להגיב שזה לא יגרום לי לאי נוחות ..אולי אני צריכה לשנות את התנהגותי....
    אבל יש גם אנשים אחרים......לא כולם סופר חברתיים. תפתרו לי את הדילמה בבקשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות חברתיות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות חברתיות? - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/11/2012

    סגירות, חברותיות, דימוי עצמי וכיו"ב אינם מסוג הדברים שניתן "לפתור" בתשובה קצרה בפורום אינטרנטי. ניתן בהחלט לחולל באישיותנו שינויים מפליגים - אנחנו יכולים "ללדת את עצמנו מחדש" ממש - אבל קשה מאד לעשות זאת ללא הכוונה וסיוע של איש מקצוע, רצוי פסיכולוג קליני, ואשמח לסייע לך בזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו