הילד באמצע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילד באמצע
    יעל
    10/11/2012

    יש לי שאלה חשובה וקריטית. אני נשואה ויש לי תינוק בן חצי שנה. אנחנו זוג צעיר וההורים שלי גרים בארץ אחרת לעומת ההורים של בעלי שגרים קרוב ממש בית לידינו.
    אמא של בעלי לא אוהבת אותי בגלל שוני בגישה לחיים ושוני מנטליות היא לא מפסיקה להרעיל את בעלי עלי. בעלי מבחינתו תקוע באמצע אבל גם לא מגן עלי ולא מבקש שיכבדו אותי.
    הם משפילים אותי וממציאים עלי שקרים. השאלה שלי היא האם לתת לבעלי לקחת את הילד שלי לסבים שלו כאשר הוא בעצמו אמר לי מה הם יושבים ומדברים עלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילד באמצע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילד באמצע - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    11/11/2012

    חישבי על טובת הבן שלך - האם הוא צריך לשלם את מחיר הבעיות שיש לך עם חמיך? ודאי שלא - זכותו של הילד לגדול עם סבא וסבתא. עם זאת, אני מציע לך לשבת עם חמיך לשיחה פתוחה וישירה על תחושותייך. הסבירי להם שאת באה בטוב, אבל, בסופו של דבר, אם הם לא ילמדו לכבד אותך ולהתחשב בך, כולם ייפגעו. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו