מה זה אומר עליה.??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה זה אומר עליה.??
    תשובה
    04/03/2008

    אשתי בת 57 זוהי הפעם השלישית שבחרה לעבוד בטיפול בתאומים בלבד. מה רע לעבוד עם תינוק אחד? היא טוענת שזה ממלא אותה ויש לה את הכישורים והספק רב. גם הכנסה טובה. אנו לא סובלים מבעייה כלכלית, לנדנד לה לרדת מתאומים ולעבור לתינוק אחד היא לא מוכנה בשום פנים ואופן וזה לא עוזר, ומצד שני קשה לי לראות אותה חוזרת שפוכה הביתה, פשוט נגמרים לה הכוחות. הם תינוקות שרק נולדו עם משקל קטן מאד ועוד היא עובדת במשרה מלאה. מה עושים ומדוע לדעתכם היא תמיד בוחרת בתאומים??? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה אומר עליה.??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאומים

    ד``ר חיים היילפרין
    05/03/2008

    התשובה הפשוטה (כפי שנאמרה לך ישירות) היא שהטיפול בתאומים ממלא את אשתך, שהיא מנוסה ומיומנת בכך, ושהטרחה בטיפול בשניים שווה את ההעלאה בהכנסה. תשובה מעמיקה יותר לשאלה מדוע היא תמיד בוחרת בתאומים ניתן לקבל רק ממנה (לי חסר אפילו מידע ראשוני כמו האם יש לכם ילדים/ נכדים, מה איכות הקשר ביניכם, מה החלופות העומדות לרשותה וכיו"ב), רצוי בשיחת-נפש רגועה (לא בויכוח) שבה תוכל לדבר איתה על חששותיך, היא תרגיש חופשיה לדבר על מניעיה, ואז תוכלו לחשוב יחד על "מה עושים".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו