בעיית הוצאות בנישואין לא באותו מעמד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית הוצאות בנישואין לא באותו מעמד
    אנונימי
    06/12/2012

    אנוכי ממעמד ביניים במקור ,נשוי כ3 שנים לבחורה להורים עשירים .
    קודם כל בדיונים קודמים והתייעצויות קודמות כבר התייעצתי לגבי נושא היחס של הורייה אלינו כל אחד בנפרד אליי כמכר\חבר ואלייה כאילו כבת לא נשואה וילדה .
    לאחר שהתחלתי לטפל בסוגייה באופן הדרגתי עם הצלחה חלקית מאוד לעת עתה .
    אני בבעיה נוספת שהיא חלק מהבעיה הכוללת שכבר אמרתם בעבר שהיא בעיה זוגית למרות שהיא לא רואה זאת ככה בכלל עקב הילדותיות שבה .
    אמא שלה לפני מספר חודשים לחצה אליה ללכת לאנשי המקצוע בתחום היופי באיזור מגוריהם היקר ! עכשיו שהיא הולכת ,קורים דברים שנראים לי אבסורדים ,עלויות מספרה של קיצוץ פוני 150 ש"ח ,פדיקור מניקור כל שבוע 150 ש"ח ואלו חלק מהדוגמאות ...
    וכמו שציינתי בעבר ,אנחנו התחלנו מ0 אני ואשתי (חוץ מדירה בבעלותה מקנייה של הורייה מתנה לה ) הם לא עוזרים לנו ביום יום כזוג כאילו הם לא רואים בנו כזוג .
    אנחנו כזוג מנסים לשים בצד כל חודש לעתיד ולמרות שאין לנו הוצאות משכנתא שכירות וכו'. בעקבות הוצאות אלו זה נעשה קשה יותר מחודש לחודש לשים בצד בגלל בין היתר כל הוצאות האוכל היום יומיות והוצאות הטיפוח של אשתי .
    יש לציין שהוצאות האשראי של אשתי הם משהו כמו פי 2.5 משלי בעוד שלי רוב ההוצאות זה דלק ורכב היא יש לה רכב עבודה ... אז המשמעות שהיא מוציאה קרוב לפי 3 ממני השאלה האם זה נורמלי חברתית ואני סתם מגזים ? הייתכן ?
    ואיך להתנהג עם זה אם אני לא מגזים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית הוצאות בנישואין לא באותו מעמד - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/12/2012

    כן, הגזמת - בשונות הרחבה מאד הקיימת בין זוגות במצבכם, אתה מתאר מצב נורמלי לגמרי. (כך לגבי הוצאות המספרה של אשתך, למשל, או היחס בין הוצאות האשראי שלכם, במיוחד אם אשתך משתמשת בכרטיס לקניית אוכל, ביגוד וכד'.) ניתן היה לצפות לסיוע כספי (או שווה ערך) נדיב יותר מצד הורי אשתך - בין השאר כדי לאפשר לה את רמת החיים לה הרגילו אותה (ועדיין מעודדים) - וגם ליחס אחר כלפיך, אך קרוב לוודאי שגם זה ישתנה עם השנים (ועם הילדים/ נכדים שיבואו)... למד לההנות מכל הטוב שיש לך/לכם - זה העיקר - ותן לזמן לעשות את שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אספר קצת רקע

    אורן
    09/12/2012

    ההתייעצות הקודמת הייתה עם יועצת אחרת .
    למעשה ההורים שולטים בהרבה מאוד מחייה ,כל יום יש לה משהו אחר לעשות באיזור מגורי הורייה ,עם זה פדיקור מניקור ,פילאטיס ,חדר כושר ,ספר וכו' ,היא כאילו נשארה מחוברת לאיזור אך הרבה פעמים שאני נמצא אצלם לפחות בעבר שהיא לא הייתה עושה את הדברים האלו שם ,אז אמא שלה הייתה כל הזמן משכנעת אותה לבוא לשכונת מגוריהם בשביל לעשות את כל הדברים ,עד שהיא השתכנעה .
    עכשיו ציינתי בעיה של עלויות אך זה עניין של כמעט לא להיות בבית כל יום עד שעה אחרת .
    יום אחד עד 20:00 יום אחד עד 23:00 וכו' וכו' .
    וקורה שבין פעם לפעמיים בשבוע אני נוסע להוריי (כמובן לא בימים שהיא חוזרת מוקדם אני משתדל לסדר זאת ככה שזה יהיה בשעות נורמליות .)
    אך איך להתמודד עם הלבד ,האם בכלל אני צריך להתמודד עם זאת ,זה קשה לי .
    אני מכין לעצמי אוכל ,מסדר את הבית כי צריך מישהו שיסדר וזה בעייתי יותר עצם השליטה של הורייה בחיינו גם עם זה בדרך עקיפה .
    שאני מנסה להמעיט בכמות החוגים \אנשי מקצוע בשביל שתהייה קצת בבית, אך זה להתמודד נגד הקירות ,"זכותי ללכת לאן שבא לי אני רוצה לטפח את עצמי וכו' וכו' " .
    אז העניין שלהנות ממה שיש זה קצת בעייתי כיוון שזה כבר לא מתבטא בעניין הכספי זה מעבר ,הזוגיות נפגעת יותר ויותר .

    ממה שלמדתי הבנתי שהגישה שלי היא הנכונה ,
    הייתי בייעוץ זוגי שלא הוביל לשום מקום בגלל שלא התחברתי ליועצת ,ואשתי גם לא ראתה שום בעיה ובגלל זה לא רצתה בכלל לבוא .

    מה לעשות ?
    אני חושש מהעתיד .
    בתודה
    אנונימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אספר קצת רקע - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    16/12/2012

    כפי שעניתי לך לעיל, תן לזמן לעשות את שלו. במיוחד עם בזמן הזה יצטרפ/ו אליכם ילד אחד או שניים, התמונה שתארת (כולל מעמדך, הקרבה ביניכם וכיו"ב) תשתנה מקצה לקצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אורן
    16/12/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו