אני ואמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני ואמא
    רויטל
    23/12/2012

    אני בת 15.5 . לפני חודשיים ישבתי עם אמא בטלויזיה ותוך כדי שיחה היא אמרה לי שהיא קנתה סכיני גילוח. היא כמובן התכוונה לבית השחי. אבל אני סיפרתי לה שאני גם מגלחת למטה. היא כמובן שהייתה מופתעת אבל הוסיפה שזה מיותר בגיל שלי "אף אחד לא רואה" היא אמרה והוסיפה "אפשר להתחיל עם זה בגיל "18. אבל אני עניתי: אני רואה וזה מגעיל אותי".
    השבוע עשיתי את זה שוב, אבל מציק לי שעשיתי את זה בניגוד לדעתה של אמא. אני מצטערת שהזכרתי את הנושא בשיחה שלנו , אחרת יכולתי לעשות את בשקט.
    אנחנו מדברות הרבה על כל מיני נושאים אפילו על מין . נראה לי שהעיניין סגור מבחינתה ואני לא יצליח לשכנע אותה. אין לי עדיין חבר כך שאני לא עושה את זה בשביל יחסי מין. וגם לא דיברתי עם חברות בעניין.
    מצד שני אני חושבת שהיא יודעת בתוך תוכה שאני ימשיך לגלח.
    האם אני צריכה להמשיך לדבר עם אמא כדי לקבל את הסכמתה או להגיד שאני כן ממשיכה עם זה . או אולי באמת אני עדיין צעירה בשביל זה? אני בכלל לא מבינה למה הגיל צריך להשפיע על העיניין. אני לא אוהבת איך שזה נראה.

    מבקשת את התייחסותכם המקצועית.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני ואמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אשמח אם דווקא טלי תענה לי

    רויטל
    23/12/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ואמא - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/12/2012

    לרויטל שלום,

    הקשר הקרוב שלך עם אמא מבורך וחשוב.
    הרבה בנות בגילך היו רוצות קירבה ופתיחות עם אמא שלהן.
    ומכן אני שולחת כל הכבוד לך וגם לאמא.
    לגבי הגילוח של הערווה - חשוב לומר שמבחינה בריאותית השיער באיזור זה חשוב שכן הוא מגן על האזור הכל כך רגיש ועדין.
    שהרי צמיחתו היא דבר טבעי ומבורך.
    גילוח באזור זה היא עניין אופנתי חולף (למרות שהוא לא רצוי).
    בנוסף, את אומרת שאת לא מרוצה מהתוצאה.

    אני מציעה שתקבלי החלטה בנושא עם עצמך.
    החלטה שתהיי שלמה איתה.
    זה הגוף שלך, והחחלטה היא שלך.

    בהצלחה!
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו