חמות בעייתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חמות בעייתית
    שלי ששון
    31/12/2012

    שלום, אני נשואה באושר כבר 4 שנים, עם ילד קטן בן 3, לי ולבעלי זוגיות נהדרת במלוא מובן המילה ואנו מאוד אוהבים. הבעיה מתחילה עם חמותי שעד היום לא מקבלת אותי למשפחתה ודואגת לפרסם באוזניי ובאוזניי כל מי שמוכן לשמוע שלבעלי מגיעה אישה טובה יותר, לדבריה הוא מאוד אומלל והפך מסכן מאז שהכיר אותי.בנוסף עסוקה בלהשפיל אותי באופן תמידי מול אנשים ,בחוסר טאקט ,ובהתנהגות ילדותית והתערבויות.בעלי אינו מתייחס לדבריה לאחר שניסה אלפי פעמים להעמיד אותה על טעותה גם במחיר של נתק לתקופה ארוכה מאוד אך העניין לא עזר.אנשים רבים מהמשפחה ניסו להתערב לטובתינו ולהסביר לה את מקומה אך עמדתה נוקשה.היא מאוד עסוקה בלהשמיע את טענותיה כל הזמן ואינה מוכנה לקבל ביקורת כלל מתוך תחושה שהיא תמיד צודקת.שוב אני מעוניינת להדגיש כי אין שום בסיס לתחושותיה ודבריה הם רק ממקום של אם שאינה מרפה או יודעת לשחרר, מבחינתה מוטב היה שבנה היה מתגרש ובא לגור אצלה.בעלה מצדד בה כמעט תמיד ולכן גם ממנו אבדה התקווה.בכל מקרה הצעתי באחת השיחות לפנות לטיפול מקצועי אך היא אינה מקבלת זאת.יש לציין עוד כי אינה תומכת בנו ואינה עוזרת בשום צורה.
    מה עושים במצב כזה? האם נתק הוא הפתרון? בעלי מאוד כועס עליהם ועדיין רוצה לשמור איתם על קשר מינימאלי ביותר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמות בעייתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמות בעייתית - תגובה

    טלי מנדיוק
    31/12/2012

    שלי יקרה,


    הצטערתי מאוד לקרוא את מכתבך.
    אתם זוג צעיר, הורים לילד בן 3, אוהבים, ומנהלים זוגיות חיובית.
    חמותך וגם חמך מהווים גורם שלילי ומדכא בחייכם - דבר שהוא חמור ביותר.
    עצתי לך היא לגשת למספר שיחות אצל אשת מקצוע .
    ניתוק הקשר עימם במצב המתואר היא אופציה בהחלט.
    לא לפני שמוצו כל האופציות.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמות כלה

    שרה
    13/02/2013

    מאוד לא אהבתי את אשר כתבת שניתוק היחסים הם אכן אופציה. לנתק יחסים עם הורים זה דבר מאוד מאוד קשה, לא רק להורים, אלא גם לבן. הוא לעולם לא יודה בכך אך הורים שגידלו בן זו טרגדיה עבורם שבנם וכלתם ינתקו את הקשר עימם. צריך להכיר את המקרה מקרוב מאוד כדי לאמר שקיימת אופציה לניתוק הקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שהציעו לי לעשות עם החמות שלי.

    שירלי
    11/01/2013

    מכירה את הסיטואציה הזו באופן אישי. האמת שגם אני אובדת עצות לגבי החמות שלי, שעסוקה בלבקר אותי כל הזמן ועדיין, חשוב לי לא לנתק קשר בעיקר בגלל הילדים. ההורים שלי גרים רחוק והיא גרה קרוב אלינו והקשר שלה עם הילדים חשוב לי. חברה הציעה לי למצוא מכנה משותף לשתינו וככה נתקרב. החברה נתנה לי לקרוא משהו שמישהי כתבה על הקשר שלה עם החמות שלה, שהשתפר פלאים אחרי שהן גילו שהן חולקות את אותו שיר ילדות. אני לא יודעת עדיין מה יכול להיות המכנה המשותף שלנו. מתלבטת. שיהיה לך בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו