שלום רב ,בעיה מוזרה וקצת דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב ,בעיה מוזרה וקצת דחופה
    אנונימוס
    13/01/2013

    בעיה מוזרה שאני לא יודע איך לפרש אותה ,בנוסף גם אני מרגיש מוזר איתה אבל ...

    יש אתר השכרת דירות לטווח קצר ,שעובד על בניית רזומה .
    לנו יש דירה משלנו ,ואנחנו בד"כ טסים לחו"ל פעם בשנה ולא אכפת לנו לעשות סוג של החלפת דירות בזמן השהייה שלנו בחו"ל .
    אבל בשביל להצליח להזכיר ביתר קלות שצריכים ,צריכים לצבור רזומה (השכרות שהשוכר מדרג אותך גבוה כמה שיותר וכמה שיותר שוכרים ) .
    אז אני ואשתי חשבנו פעם פעמיים לתקופות קצרות להשכיר את הדירה (לא למטרת ולבקש מהורי שני הצדדים (יש מקום ,אחד וילה ששאר הילדים מחוץ לבית ,והשנייה דירת 4 חדרים כנ"ל ) להתחלק ב"נטל" כמובן תוך כדי שיתוף פעולה וסיוע באחזקת הבית וסיוע בניקיונות .
    אני לא שלם עם זה מאה אחוז מבחינת הפרטיות שלנו והרגשת הביתיות שנפגעת .
    שאמרנו להורי אשתי על העניין אז הם "קפצו" על זה ואמרו בוודאי תמיד אתם מוזמנים .
    שאמרנו אתמול להוריי לא הספקתי להמשיך להגיד על העניין של ההשתתפות ב"נטל" הם "התנפלו" עלינו ואמרו לנו איך אנחנו עושים דבר כזה שאין לנו מצוקה כלכלית ואיפה הפרטיות שלכם והפינה שלכם וכו' וכו' ,איך אתם יכולים להשכיר את דירתכם לאנשים זרים וכו' .
    בקיצור הורידו לי את האוויר מהמפרשים ,מעצם ההפתעה מתגובתם היה קשה לי לישון בלילה לא ידעתי מה להגיד לאשתי , והבנתי שכנראה קודם כל הביחד של הוריי (אחד עם השני בלבד ) כנראה מאוד חשוב להם אבל אני לא יודע האם ביממה הקרובה לסרב להם לשוכרים הפוטנציאלים או שלא .

    יש לציין שאנחנו לא במצב כלכלי קשה להיפוך הוא ,אנחנו פשוט רוצים יותר הכנסה פנויה בעקבות הסידור שלא מרתיע אותנו כל כך והאופציה לעשות החלפת דירות בעתיד עם חו"ל .

    מה דעתך לגבי הכל ?

    בתודה אנונימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב ,בעיה מוזרה וקצת דחופה - תגובה

    טלי מנדיוק
    17/01/2013

    שלום רב,


    ראשית סליחה על האיחור בתשובה.
    בעיות טכניות של מיחשוב...

    לגבי שאלתך - אתה ואשתך יחידה עצמאית, וכל החלטה שלכם היא טובה והיא הקובעת.


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה

    אנונימוס
    17/01/2013

    פשוט ראינו לנכון לשאול את הוריי שאולי נבוא לישון אצלם אבל ראינו את תגובתם אז ממש ירדנו מזה .

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו