כלתי ואני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כלתי ואני
    שרה
    13/02/2013

    במקרה זה אני החמות. בני נשוי לכלתי 4 שנים ויש לי נכדה מקסימה בת שנה וחצי.
    מה שאני לא אעשה עבורם, תמיד יהיה להם מה לבקר אותנו (את בעלי ואותי). אנו לא מתערבים בכלום ולא יודעים כלום אם לא מספרים לנו למרות שהם גרים בקרבת מקום אנו באים לבקר בקושי פעם בשבוע ואז גם לא תמיד פותחים את הדלת. ארוחת שישי בערב ובכלל ארוחות משותפות שהן לדעתי הבסיס לאיחוד המשפחה, אין מה לדבר כברחצי שנה לא אכלו אצלינו, למרות שאנו משפחה מאוד חמה ואוהבת. כשקורה מקרה כלשהוא אני זו שיוזמת תמיד את הקשר מחדש. שמתי לב, שככל שאנו טובים יותר כך מתנהגים אלינו לא יפה. כבר שלושה שבועות אנו לא בקשר והפעם החלטתי שאני לא מתרפסת עליהם. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלתי ואני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלתי ואני - תגובה

    טלי מנדיוק
    13/02/2013

    שרה שלום,

    לדעתי עליך להמשיך לעשות השתדלות חיובית במערכת היחסים שלך עם בנן וכלתך.
    זירקי את "פקס החשבונות", ועשי את ההשתדלות שלך.
    קחי אחריות של 100% למה שאת יכולה לעשות - ועשי זאת מתוך אהבה, ונתינה ועם המון הנאה.
    אדם לא יכול לקחת אחריות בשביל "האחר".
    הוא יכול לקחת אחריות רק על מה שהוא יכול לעשות.
    וכך תעשי.
    קחי את האחריות של מה שאת יכולה לעשות.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו