יחסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים
    תמר
    16/03/2008

    שלומות .
    אני נשואה פעם שנייה + ילדה מנשןאיי הקודמים , לנו 2 ילדים משותפים קטנים .
    לבעלי אח נשוי +2 ילדים ולצערי לא תמיד נוח להיות בחברתו או בחברת משפחתו ולכן אני נמנעת להפגש איתם .
    היחס שלי לאחיו מרגיז את בעלי ולכן הוא טוען שאם לא אתייחס יפה לאחיו ולמשפחתו הוא לא יתייחס יפה לבתי מנשואי הקודמים .
    אני במלכוד כי לדעתי אין קשר בין הדברים , בעלי התחתן איתי וידע שיש לי ילדה מנשואי הקודמים ויהיה עליו להתייחס אלייה בהתאם , אני לא התחתנתי עם אחיו ולא תמיד נוח לי להפגש איתם .
    אינני מצליחה לשכנע את בעלי שאין קשר בין היחסים ,
    איך עושים זאת לדעתכם .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמר

    ד``ר חיים היילפרין
    17/03/2008

    את מתארת "מובייל" שבו כל משיכה בצד אחד משנה בהכרח את מיקומם של שאר הרכיבים... במקום להתנגח חזיתית בבעלך בנושא יחסך לאחיו ויחסו לבתך הגדולה (באופן שיוצר זהות בין השניים), כדאי לך לעשות (או לפחות להראות) מאמץ כן להתפשר בנושא האח ולנטרל את העוקץ מאיומו "להתייחס לילדה בהתאם". מאחר ובעלך יודע שגם את תגבי ממנו מחיר על התייחסות שלילית לילדה, בסופו של חשבון פשרה מתונה שלך בעניין האח תניב תשואה משמעותית יותר ביחסו של בעלך לילדה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו