מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חמה שעולי לי על העצביםיוני13/04/2013
חמי וחמתי גרים 10 דקות מימני בחיפה וההורים שלי גרים בעיר בדרום ומה שקורה לי ולבעלי יש עיסוק מצווין והכנסה יחסית טובה וכרגע אני בהריון שני כמובן שההריון שהיה מתוך החלטה של שנינו ורני רק בהתחלה והחלטנו שההורים שלו ידעו ראשונים כי הם רואים אותי כמעט כל יומיים וכמובן עם כל הבחילות וכל הסימנים לא רציתי שיתחליו השאלות והלכנו וסיפרו להם כמובן איחלו מזל טוב וישר קפצו להחליט שם כאילו שיש להם איזשהו החלטה בעניין כמובן שאני ובעלי זרמנו..והיו ימים שממש לא הרגשתי טוב ולקחתי חופשת מחלה ומרוב שהייתי בין הקירות והמיטה העדפתי לצאת ולשאוף אויר וכמובן שאלתי את חמתי האם היא רוצה ללכת איתי וכמובן שהיא שאלה לאין וזרקתי ישר קניון כי היא חולה על קניונים וקניות ולא מהירה התשובה למה את הולכת לקנות בגדים גם ככה את תהיי שמנה?לא האמנתי השתתקתי נשארתי עם פה פתוח ולא מובן מאיפה זה בא לי היציאה הזאת כי בסך הכל אני בחודש השני וסתם רציתי להתפנק ולהרגיש טוב
וכמובן היא משגעת את בעלי שהוא צריך להיות בבית יותר ושהוא יקח אותי לבית חולים כי היא לא מעונינת ובכלל אף אחד לא שאל אותה לעזרה או לכל דבר
אני מטפלת בילדה המתוקה שלי כמו גדולה ובלי העזרה שלה בביסיטר ואם אני צריכה אני משלמת ואם היא מגיעה לסבתא עם ביקור הסבתא ישר נותנת לה את האייפד שבכלל אין בינהם שום קשר עיין ושום דיבור
אני לא יודעת מה לעשות עם היציאת המעצבנות שלה ואני לא יודעת אם יש לי כוחות להתמודד איתה ואני כל כך מצטערת על ביתי שלא זוכה לחום ואהבה
פליז תייעצו לי מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חמה שעולי לי על העצבים - תגובה
טלי מנדיוק13/04/2013למוריה שלום רב,
ניכר ממכתבך כי את אישה מאוד חמה טובה ורגישה.
וניכר כי כרגע את נמצאת בעודף רגישות (אולי בשל השינוי ההורמונאלי בגוף?), ואת זקוקה לטפל בעצמך לשם איזון טוב יותר.
נסי לטפל בעצמך דרך הליכות, תזונה בריאה, שיחות, מדטיציה / יוגה , וכמובן חשיבה חיובית.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

