משפחה שבקושי בקשר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משפחה שבקושי בקשר
    שרית
    23/05/2013

    אנחנו 5 אחים כולם נישואים+ילדים ומה שקורה לפני שנים היינו יחסית בקשר טוב נפגשים בשבת בחגים ומאז שנולדו הילדים כמובן שבינהם יש ריבים וכו המפגשים הפסיקו.ובמשך השנים הינו נפגשים באירועים משפחתים וגם שם לא כל הילדים נימצאים כלומר אם יש בר במצווה לאחיין לא כל האחינים נימצאים ולא תמיד הקדשנו לזה מחשבה כלומר מה הסיבה כי בסך הכל אלו בני דודים
    ומה שקרה המצב בדרדר בשבעה של אבא של היה ויכוח ממש ענקי הגיסות התערבו בענינים שלא שלהם ומה שקרה זה ניתוק מוחלט בין האחים
    אין יותר שיחות טלפון אין מפגשים אין אפילו שלום באירוע.אפילו אחינים שלי מסננים אותנו
    ומה שקורה אחיין שלי מתחתן ואני מרגישה פספוס ענקי שאני לא אהיה שם ובכלל לא אהיה מוזמנת אני כמובן לא יודעת איך אחי מרגיש בנידון אבל זה צער ענקי מבחינתי
    כמובן שהילדים שלי גם שואלים אם הם לפחות היו מוזמנים כי הקשר בינהם יחסית מצויין הם בקשר טלפוני וכו
    המצב הוא מאוד מדכא ומטריף אותי ואת המשפחה שלי אנחנו לא מוכנים להשלים עם המצב המגעיל שנוצר מה אפשר לעשות כדי לתקן וזה מבחינתי כי אני יודעת שהשאר לא יזיזו מעצמם?
    תודה חסויה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משפחה שבקושי בקשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה שבקושי בקשר - תגובה

    טלי מנדיוק
    23/05/2013

    שלום רב,


    אני מציעה שתתחילי קשר חיובי עם אחד מהאחים.
    ולאט לאט ככל שתתחזקו תרחיבו את המעגל.
    אני מאמינה שהרצון הטוב שלך, והאנרגיה החיובית תוביל בסופו של דבר לחיבור טוב.
    אם לא של כולם אז של חלקם.


    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה

    שרית
    23/05/2013

    האם גורם שלידי יעזור?כלומר משהו לא מהמשפחה שיגיע וישב איתנו יש משהו שהמשפחה מאוד מעריכה ומכבדת ובטוח שלא יקח שום צד אלה רק ירגיע ענינים שצריך
    האם מומלץ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ועוד שאלה - תגובה

    טלי מנדיוק
    23/05/2013

    עדיף שלא.
    נסי את להוביל מהלכים חיוביים. לאט לאט...
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו