מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משפחה שבקושי בקשרשרית23/05/2013
אנחנו 5 אחים כולם נישואים+ילדים ומה שקורה לפני שנים היינו יחסית בקשר טוב נפגשים בשבת בחגים ומאז שנולדו הילדים כמובן שבינהם יש ריבים וכו המפגשים הפסיקו.ובמשך השנים הינו נפגשים באירועים משפחתים וגם שם לא כל הילדים נימצאים כלומר אם יש בר במצווה לאחיין לא כל האחינים נימצאים ולא תמיד הקדשנו לזה מחשבה כלומר מה הסיבה כי בסך הכל אלו בני דודים
ומה שקרה המצב בדרדר בשבעה של אבא של היה ויכוח ממש ענקי הגיסות התערבו בענינים שלא שלהם ומה שקרה זה ניתוק מוחלט בין האחים
אין יותר שיחות טלפון אין מפגשים אין אפילו שלום באירוע.אפילו אחינים שלי מסננים אותנו
ומה שקורה אחיין שלי מתחתן ואני מרגישה פספוס ענקי שאני לא אהיה שם ובכלל לא אהיה מוזמנת אני כמובן לא יודעת איך אחי מרגיש בנידון אבל זה צער ענקי מבחינתי
כמובן שהילדים שלי גם שואלים אם הם לפחות היו מוזמנים כי הקשר בינהם יחסית מצויין הם בקשר טלפוני וכו
המצב הוא מאוד מדכא ומטריף אותי ואת המשפחה שלי אנחנו לא מוכנים להשלים עם המצב המגעיל שנוצר מה אפשר לעשות כדי לתקן וזה מבחינתי כי אני יודעת שהשאר לא יזיזו מעצמם?
תודה חסויה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משפחה שבקושי בקשר - תגובה
טלי מנדיוק23/05/2013שלום רב,
אני מציעה שתתחילי קשר חיובי עם אחד מהאחים.
ולאט לאט ככל שתתחזקו תרחיבו את המעגל.
אני מאמינה שהרצון הטוב שלך, והאנרגיה החיובית תוביל בסופו של דבר לחיבור טוב.
אם לא של כולם אז של חלקם.
בהצלחה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
שרית23/05/2013האם גורם שלידי יעזור?כלומר משהו לא מהמשפחה שיגיע וישב איתנו יש משהו שהמשפחה מאוד מעריכה ומכבדת ובטוח שלא יקח שום צד אלה רק ירגיע ענינים שצריך
האם מומלץ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה - תגובה
טלי מנדיוק23/05/2013עדיף שלא.
נסי את להוביל מהלכים חיוביים. לאט לאט...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

