משפחה חורגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משפחה חורגת
    סימונה
    25/05/2013

    שלום רב,
    הורי התגרשו לפני כ 7 שנים,אבי מתגורר עם בת זוגתו ומשפחתה ומאז שהיכרו נראה כי המשפחה החדשה שלו מנסה להשתלט על ההון המשפחתי אותו צברו סבי וסבתי במהלך השנים. לאחר מלחמה חברתו הסכימה לחתום על הסכם ממון אך בפועל היא ומשפחתה מכניסים את עצמם לכל העסקים המשפחתיים ומנצלים את תמימותו של אבי שמפחד להשאר לבד.
    שוחחתי עם אבי על כך אבל אני מרגישה שאני מתחרה עליו מולם,איך אוכל להגן על ההון המשפחתי ולחזור לחיות ברוגע?איך אוכל להסביר לאבי שמנצלים אותו? אשמח לעצתכם,
    בברכה,
    סימונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משפחה חורגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה חורגת - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/05/2013

    סימונה שלום,

    ניכר מפניתך הדאגה הכנה לאביך ולממון המשפחתי שמשפחתו צברה.
    טוב עשית ששוחחת עם אביך, והבעת את דעתך ודאגתך.
    עם זאת, בני אדם לא יכולים לשנות את האחר, אלה את עצמם.
    מכאן, עצתי לך שהעבודה במצב הנוכחי תהיה שלך עם עצמך.
    לא לדאוג, ולסמוך על אביך ובכלל.
    זאת בהנחה, שעשית את ה- 100% השתדלות שלך.

    בנוסף, אני מציעה שתפני לעו"ד מומחה לעינייני משפחה ותקבלי ייעוץ בנושא.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו