מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצה דחוףאביה25/07/2013
אני נשואה כבר 8 שנים ויש לי ילדה בת 3 ממש מתוקה מה שקורה ימתי לא יודעת להראות אהבה היא אשכנזיה בלי שום חיבה ונתינה כמובן שמגיע ימי הולדת היא קונה.ומידי פעם ליד אנשים היא מחבקת אבל בלי זה אף פעם לא זכיתי לחיבוק
מה שקורה לבעלי יש עוד 2 אחים הוא האמצעי ומאז ומתמיד הוא מספר שאמא שלו הייתה כזאת ועוד היא מאוד עצלנית ומתלוננת המון אם זה שהיא צריכה לקום מוקם לאיזשהו מטלה כמו בביסטר לאחד הנכדים ואפילו היא לא משחקת אתם הם מעסיקים את עצמם בלית בברה וזה הגיע למצב שהם ביקשו לצאת לבחוץ עם האופנים והיא אמרה שלא נראה לה כי חם והיא מעדיפה להיות במזגן וכולה היה השעה 10 בבוקר
הנכדים אמרו להורים שהם לא רוצים שהסבתא תחזור לשמור עליהם כמובן שלהורים אין בברה הם שנהם עובדים הסבא והסבתא מהצד השני שומרים עליהם יומיים ומה שנשאר יום אחד לחמתי שאת זה היא אפילו לא עושה בשמחה ואפילו הילדים מרגישים בזה
ועוד דבר היא שכנה שלי בית ממולי אז מה שקורה הבת שלי הולכת אליה לא שאני מרוצה מזה אבל בלית בברה אני נותנת לה והסיבה היא שלא מתיחסים אליה אלה שיש שם טלויזיה שככה יש שם את דורה ועוד,כמובן שאני מנסה לשמור את העזרה למקרה חרום ובאמת הגעתי למצב כזה אני סטודנדית ואני עובדת מה שקורה יש לי סידור לשעות הבוקר והכל טוב ויפה רק שבחודש 8 הבביסיטר שאני משתמשת יוצאת להפלגה ואני נתקעת למרות שחיפסתי בנרות איך המחירים והכל לא משתלמים לי להעסיק אז ביקשתי את העזרה מחמתי שתשמור על ביתי יום אחד והיא עשתה לי סיפור ענקי שלא מתאים לה לקום בבוקר כי יום לפני היא גם קמה בשביל הככדים השניהם
אני לא יודעת מה לעשות בלי חושב שאני לא צריכה להתעקש ולריב איתה ובכלללא לדבר על הנושא שוב איך זה מציק לי מאוד למה היא כזאת אנוכית ולא מתחשבת למה תמיד כל דבר צריך להיות סביבה ובזמן שלה
מה אפשר לעשות כדי לפתור את הדבר הלא נוח הזה?והאם יש מצב שהיא תפתח את העינים ותבין כמה שהיא טועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה דחוף - תגובה
טלי מנדיוק25/07/2013שרונה שלום,
הדבר היחיד שאת יכולה לעשות זה לקחת אחריות אישית.
לשנות את התנהגותך, מחשבתך, תפיסתך וכו...
אין לנו יכולת לשנות אחרים אלה את עצמנו.
השינוי החיובי שלנו ,באופן ברור יביא שינוי בצד השני.
יותר לחזק אותה כשהיא מסייעת, יותר להבין את המצבה וכו...
השינוי אצלנו תמיד ולא באחר.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

