לא מסתדרת עם הגיס לעתיד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מסתדרת עם הגיס לעתיד
    eholt
    24/08/2013

    קודם כל שלום ותודה לעונים.
    בן זוגי חי עם אביו המבוגר והחולה ועם אחיו הגרוש כ7 שנים.
    לאחרונה עברתי להתגורר עם בן זוגי אבל ביני ואחיו לא שוררת אהבה...יותר מלחמה עד שזה הגיע למצב שאנחנו לא מדברים בכלל והוא מסית את אחת הגיסות נגדי.
    הצעתי לבן זוגי לעבור לגור ביחד כי אני מאוד אומללה בבית אבל הוא לא יכול לעזוב את אביו כי הוא היחיד שמטפל בו ואני לא יכולה להתמודד עם אחיו ועם המצב בבית..
    תוכלו לשאול הכל רק בבקשה עזרו לי אני כבר מיואשת ועייפה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מסתדרת עם הגיס לעתיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מסתדרת עם הגיס לעתיד - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    25/08/2013

    לא ברור לי מדוע בן זוגך אינו עוזב לגור איתך ומשאיר את הטיפול באביו החולה בידי אחיו הגרוש (הרי האח ממילא עושה כל טריק בספר כדי לגרש אותך משם). מכל מקום, בן זוגך יכול לבקש או לתבוע מאחיו יחס טוב יותר אליך (וגם לגשר ביניכם כדי שתוכלו ליישר את ההדורים) ואפילו לאיים לעזוב איתך ולהשאיר את האחריות לטיפול באב החולה עליו אם לא ישנה את יחסו. בכל מקרה, חשוב שתקבלי גיבוי מלא מבן זוגך מול שאר בני המשפחה; זה יאפשר לך לשאת הרבה יותר בקלות (בשורה התחתונה, להתעלם) את היחס המאמלל מצד אחיו ואחרים. גם סיכום עם בן זוגך על תאריך עזיבה ייתן לך משהו חיובי להיתלות בו (הרבה מעבר לזה הרי ממילא לא תחזיקי מעמד ותבחרי לצאת משם). בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו