האם היה עליו ליידע אותי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם היה עליו ליידע אותי?
    נירית
    26/03/2008

    היי
    אני נשואה שנה וחצי ..ואנחנו גרים עם הורי בעלי ....בעלי סיפר לי לפני חתונה שהוא מרוויח 6000 ש"ח אחרי כמה חודשים מהחתונה הוא מספר לי שיש לו עקולים בחשבון בנק והוא אומר לי שחתם ערבויות לכל מיני אנשים ....והוא אומר שמפחד לברר על זה....כרגע הוא מפקיד המשכורת בחשבון בנק שלי ולפי ברורים שעשיתי אם מגלים שהוא עובד יכולים לעקל לו מהמשכורת ונשאר 2900 ש"ח. אני חושבת שדבר כזה חשוב ליידע את הבת זוג לפני חתונה. הוא עצמו טוען שלא ידע שהוא מעוקל.....אך לפני כמה ימים כשאמרתי לו שהפקידה בבנק אמרה לי שזה לא טוב שמשכורתו נכנס לחשבון שלי אז הוא אומר לי שהוא היה מפקיד את המשכורת בחשבון של אמא שלו......באותו רגע לא אמרתי כלום אך כשאני חושבת על זה עכשיו כנראה הוא כן ידע על העקולים ובגלל זה לא הפקיד הכסף בחשבונו.....איך עליי לנהוג כעת ? האם גם אני עלולה להסתבך בחובותיו ? היה עליי לדעת דבר כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם היה עליו ליידע אותי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנירית

    ד``ר חיים היילפרין
    27/03/2008

    כן, בעלך היה חייב ליידע אותך... עם זאת, כדאי לך להתמקד בעתיד, לא בעבר. עצתי לך היא לערוך עם בעלך שיחה רצינית שבה תעמדי על כך שישתף אותך בכל - ערבויות, חובות, הכנסות, פחדים ותקוות. כאשר התמונה כולה תהיה ברורה לשניכם, תכננו יחד את הדרך הטובה ביותר עבורכם כזוג להתמודד עם הבעיות הכספיות. אם תתקלו בקשיים, כדאי לכם לפנות לייעוץ זוגי. אשמח לעזור לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו