קונפליקט עם הורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קונפליקט עם הורים
    פלורה
    15/09/2013

    הי ,רציתי להתייעץ . אני מנסה לסלוח להורים שלי התנהגות מאוד מוזרה שלהם ,אבל לא יוצא לי . היה מקרה שכל כך קשה לי לשכוח ולסלוח למרות שאני מנסה. קצת על עצמי: בגיל התבגרות עליתי לישראל עם הורי ,למרות הקשיים הרבים שעמדו בדרכי סיימתי עם בגרות מלאה ובהצטיינות תיכון וגם לא מזמן סיימתי אוניברסיטה בהצטיינות -לסיים לימודים אקדמיים היו חלום שלי כמעט עשר שנים ,חסכתי מספר שנים כסף ,למדתי ובמקביל עבדתי כמעט משרה מלאה ורציתי רק להגיע ליום שבו אסיים את לימודי. אני מגיעה משכונת מצוקה ,מפרפריה וזה היה לי עוד יותר חשוב. חלמתי שהוריי יגיעו לטכס חלוקת דיפלומות -הם אכן הגיעו אבל 5 דקות לפני שעליתי על במה הם עזבו את אולם -לא כי רבנו ,אלא פשוט דאגו להספיק לאוטובוס ,היו לחוצים במהירות להגיע הביתה ...למרות ששעה הייתה מאוחרת והכל הלך לפי תכנון ,הם היו מספיקים לאוטובוס .קצת אליהם:הם עלו לישראל מזמן יחסית(למעלה מ10 שנים) ,לא יודעים כל כך שפה עברית,שניהם לא עובדים. כל כך קשה לי ,הם ידעו עד כמה יום זה חשוב לי -שהגעתי למטרה ,ללא עזרתם כלכלית ואפילו תמיכה נפשית מועטה לא הייתה ורק רציתי לשמוח איתם וגם זה לא יצא. איך ניתן לסלוח ולא להיות עם סלע על לב ?תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קונפליקט עם הורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונפליקט עם הורים - תגובה

    טלי מנדיוק
    15/09/2013

    פלורה שלום,

    כל הכבוד על סיום התואר!
    כל הכבוד על הנחישות וההליכה למטרה!
    רצונך בתמיכה של ההורים, הוא מובן וטבעי.
    ואכן הוריך עשו מאמץ גדול מאוד והגיעו לטכס (חבל מאוד שלא זכו לראותך על הבמה).
    עצתי לך להסתכל על החצי כוס המלאה ולא הריקה.

    1. סיימת את התואר!!!!! (כל הכבוד לך!!!!)
    2. ההורים כן הגיעו לטכס!!!!! (כל הכבוד להם!!!!!)

    חשיבה חיובית בוודאי תסייע לך לאמץ מחשבות טובות ומועילות.
    הסליחה להם היא לטובתך בלבד!!!

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו