יחסי אבא ובת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסי אבא ובת
    אנונימית
    03/11/2013

    שלום, אנחנון נשואים 17 שנים עם שלוש בנות .
    בוא נגיד כך, שיש ביני לבין בעלי אהבה גדולה אך אנחנו רבים ומתווכחים הרבה
    על המון דברים. ותמיד זה היה ליד הילדות. בעלי אדם דיי עצבני ואין אפשרות לנהל איתו שיחה רגועה לעניין , כל דבר מגיע להרמת קול ואי הבנה.
    ביתי בת ה- 15 הגיעה להכרה שהיא מאוד אוהבת אותו אך אינה מוכנה לדבר איתו על שום דבר אלא רק על מה שצריך. היא הולכת על ביצים לידו.
    אני אמא מאוד רגישה ומכילה ואתמול ארמאתי לה שנשב לדבר קצת לראות מה מציק לה.
    והיא אמרה לי שהיאט לא אמורה להגיד לי את זה אבל כבר לא יכולה שהלואי ואני ואבא
    נתגרש שיהיה לה שקט קצת בראש, שלא יעירו לה כל הזמן ( בעלי מעיר לה המון על ההתנהלות זמנים שלה). ושהיא מחכה לגיל 18 שהיא תהיה עצמאית כבר וחופשייה ולא חייבת לקבל את כל החוקים שלו וההיערות שלו.
    ביתי היא ילדה עדינה ומתוקה תלמידה למופת וילדה טובה. יש לה בעיות בעמידה בזמנים
    חולה הרבה עקב בעיות מלידה. תמיד בעלי חושב שכל פעם שהיא לא מרגישה טוב היא עושה את עצמה ולא רוצה ללכת לבית הספר. הוא לא מבין שהיא לא אשמה ושהיא מאוד אוהבת את בית הספר. היא אומרת שתמיד שכואב לה משהו היא מפחדת ממנו
    ואז נוצר ריב בבוקר.
    מה אני אמורה לעשות ? קשה מאוד לדבר איתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסי אבא ובת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסי אבא ובת - תגובה

    טלי מנדיוק
    04/11/2013

    שלום רב,


    על זה נאמר "עשה לך רב".

    אתם זקוקים מאוד לצד שלישי שיעזור לכם להגיע למודעות ולתקשורת שהיא טובה, חיובית, ומכבדת.
    כרגע התקשורת בבית יוצרת המון "חושך", דבר שגורם לכולם סבל רב.
    אתם נדרשים כהורים וכאנשים בוגרים לקחת אחריות על התקשורת בינכם.
    לדעת מה לומר, איך, איפה וכו... וחשוב מכל להבין את המשמעות של הבחירות שלכם.

    המלצתי היא לפנות לגורם טיפולי:
    א. בנוגע לתקשורת הזוגית השלילית בניכם
    ב. הדרכה הורית לגבי הנזק לבנות

    בהצלחה!!!!!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לתשובתך

    אני
    06/11/2013

    הוא אינו מאמין בגישור או טיפול זוגי ואינו תומך "שטויות האלו" לדבריו.
    המצב נשאר בעינו.
    אני בבית מדברת רק על דברים שצריך שקשור לבנות, הבת שלי ממשיכה בשלה ולא משתפת או צוחקת איתו.
    הולכים לעבודה , חוזרים מהעבודה , הכל בית מתנהל רגיל , שקט עד להתפרצות שלו הקולית הבאה (כמובן על דברים שלא מקובלים עליו).
    הוא פשוט אינו מוכן לשמוע ביקורת על התנהגותו, ואין לו את הכלים בכלל להתמודד
    מול הקשיים של הילדה.
    אז אני והיא פשוט מחזקות אחת את השניה בשיחות .
    זהו.אין פיתרון !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לתשובתך - תגובה

    טלי מנדיוק
    06/11/2013


    ממליצה לך בנסיבות האלה ללכת כרגע לבד לשיחות.
    בטוחה ששינוי אצלך יגרום לשינוי עם בעלך ובמשפחה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו