מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יחסי אבא ובתאנונימית03/11/2013
שלום, אנחנון נשואים 17 שנים עם שלוש בנות .
בוא נגיד כך, שיש ביני לבין בעלי אהבה גדולה אך אנחנו רבים ומתווכחים הרבה
על המון דברים. ותמיד זה היה ליד הילדות. בעלי אדם דיי עצבני ואין אפשרות לנהל איתו שיחה רגועה לעניין , כל דבר מגיע להרמת קול ואי הבנה.
ביתי בת ה- 15 הגיעה להכרה שהיא מאוד אוהבת אותו אך אינה מוכנה לדבר איתו על שום דבר אלא רק על מה שצריך. היא הולכת על ביצים לידו.
אני אמא מאוד רגישה ומכילה ואתמול ארמאתי לה שנשב לדבר קצת לראות מה מציק לה.
והיא אמרה לי שהיאט לא אמורה להגיד לי את זה אבל כבר לא יכולה שהלואי ואני ואבא
נתגרש שיהיה לה שקט קצת בראש, שלא יעירו לה כל הזמן ( בעלי מעיר לה המון על ההתנהלות זמנים שלה). ושהיא מחכה לגיל 18 שהיא תהיה עצמאית כבר וחופשייה ולא חייבת לקבל את כל החוקים שלו וההיערות שלו.
ביתי היא ילדה עדינה ומתוקה תלמידה למופת וילדה טובה. יש לה בעיות בעמידה בזמנים
חולה הרבה עקב בעיות מלידה. תמיד בעלי חושב שכל פעם שהיא לא מרגישה טוב היא עושה את עצמה ולא רוצה ללכת לבית הספר. הוא לא מבין שהיא לא אשמה ושהיא מאוד אוהבת את בית הספר. היא אומרת שתמיד שכואב לה משהו היא מפחדת ממנו
ואז נוצר ריב בבוקר.
מה אני אמורה לעשות ? קשה מאוד לדבר איתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי אבא ובת - תגובה
טלי מנדיוק04/11/2013שלום רב,
על זה נאמר "עשה לך רב".
אתם זקוקים מאוד לצד שלישי שיעזור לכם להגיע למודעות ולתקשורת שהיא טובה, חיובית, ומכבדת.
כרגע התקשורת בבית יוצרת המון "חושך", דבר שגורם לכולם סבל רב.
אתם נדרשים כהורים וכאנשים בוגרים לקחת אחריות על התקשורת בינכם.
לדעת מה לומר, איך, איפה וכו... וחשוב מכל להבין את המשמעות של הבחירות שלכם.
המלצתי היא לפנות לגורם טיפולי:
א. בנוגע לתקשורת הזוגית השלילית בניכם
ב. הדרכה הורית לגבי הנזק לבנות
בהצלחה!!!!!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתשובתך
אני06/11/2013הוא אינו מאמין בגישור או טיפול זוגי ואינו תומך "שטויות האלו" לדבריו.
המצב נשאר בעינו.
אני בבית מדברת רק על דברים שצריך שקשור לבנות, הבת שלי ממשיכה בשלה ולא משתפת או צוחקת איתו.
הולכים לעבודה , חוזרים מהעבודה , הכל בית מתנהל רגיל , שקט עד להתפרצות שלו הקולית הבאה (כמובן על דברים שלא מקובלים עליו).
הוא פשוט אינו מוכן לשמוע ביקורת על התנהגותו, ואין לו את הכלים בכלל להתמודד
מול הקשיים של הילדה.
אז אני והיא פשוט מחזקות אחת את השניה בשיחות .
זהו.אין פיתרון !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לתשובתך - תגובה
טלי מנדיוק06/11/2013
ממליצה לך בנסיבות האלה ללכת כרגע לבד לשיחות.
בטוחה ששינוי אצלך יגרום לשינוי עם בעלך ובמשפחה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

