יחסיי עם עצמי ועם הילדים והבעל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסיי עם עצמי ועם הילדים והבעל
    דנה
    11/12/2013

    אני בת 42 אוטוטו אמא לשני ילדים בגילאי 6 ו- כמעט 3. יש לי בעיה רצינית מאז שהתחילה שנת הלימודים.
    הבן שלי המשיך בגן שהיה כבר לפני שנה אבל עשו חילופים במטפלות ואין לי קשר טוב איתם. רציתי להעביר אותו גן אבל לא עשיתי זאת בזמן. הילד שלי לא מתפתח טוב ונראה שהגן לא עושה מספיק בשבילו.
    הבת שלי נכנסה לכיתה א' ומשם יש לי טראומה רצינית ורגשות אשם וצער. לפני תחילת שנת הלימודים היו אמורות להיות שני כיתות רק ולבסוף התברר שיש שלוש כיתות. אמרו לי שיש שני מורות וכדאי לי לבחור באחת המורות כי היא טובה והשנייה היא לא כי היא הייתה אישה מוכה. הקיצר, הלכתי וביקשתי את המורה הזו מבלי להכירה מבכלל אלא על סמך התרשמותה של ביתי בביקור בבית ספר שהיא הייתה במסגרת הגן. לבסוף היו שלוש כיתות ובאה עוד מורה מקסימה ורציתי להעביר אותה לכיתה הזו אך לצערי לא עשיתי זאת בזמן.
    הסתבר שהמורה שלה לא עושה באמת בשביל הבטחון העצמי של הבת שלי ולא מיידעת אותי בכך שהיא לא מכינה שעורים.
    במפגש הראשון לפני תחילת השנה שהם נכנסו לכיתה הבת שלי לא מצאה את מקומה בין הילדים ואני ניסיתי לעזור לה ולא הצלחתי כל כך ולבסוף היא בכתה מול כל הילדים ומאז היא נתפסת כילדה שבירה שכל אחד מציק לה.
    השגרה מאז הבית ספר נוראית- בתחילה יומיים לקחתי אותה והחזרתי ויום אחד שלא לקחתי אותה אז בעלי החליט שהוא לוקח אותה ומאז חיי גיהנום. הוא חוזר מאוחר, אני לא יוצאת כבר מהבית בבוקר אלא רק מביאה בצהריים ונכנסתי לדכאון.
    הבת שלי לא לומדת ואני לא שם בשבילה והיא לעומת זאת כל הזמן איתי כי אין לה חברות ואני לא שולחת אותה לחוגים וכל הקשרים שלי התנתקו. וכבר נמאס לי להיות איתה כל הזמן. אני לא מטפלת בה כבר מבחינת אוכל, טיפולים וכו'.
    יש לציין שהבת שלי הייתה ילדה מבריקה וחכמה מבחינת לימודים וכולם דיברו עליה.
    הילדה שלי מאוד זקוקה לי ואני זקוקה לעצמי ולחיים שהיו לי פעם.
    היחסים שלי עם בעלי גם מאוד התקלקלו גם היחסים עם המשפחה וגם היחסים עם השכנים והחברים בשכונה.
    אני מרגישה אבודה בגלל שהקשר שלי עם הילדים הוא לא מה שהיה.
    אין גם גבולות בבית והבית מבולגן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסיי עם עצמי ועם הילדים והבעל - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/12/2013

    לאמא שלום רב,

    הצטערתי מאוד לקרוא את פנייתך.
    אני מתרשמת כי את סובלת מבעיות רגשיות, הכוללות דיכאון. את זקוקה לטיפול ועזרה.
    ניכר כי מצבך זה משפיע על הזוגיות שלך, על הילדים ועל התפקוד בבית.
    לגבי שיבוצם של הילדים במסגרות החינוך אני מוצאת שזה לא באמת סוף העולם, אלה סוג של קושי שלך להכיל את הדבר.

    אני ממליצה לך מאוד לגשת לקבל סיוע נפשי מאיש /ת מקצוע.
    בטוחה שתצליחי להתאזן, להתחזק, ולחזור לתפקוד חיובי ותקין.

    בברכה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו