שקט...שקט...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקט...שקט...
    0
    01/04/2008

    יש לי בעל מקסים.נשואים כ-25 שנים+4.הבעיה שלי בארוחות כגון בשבת-שקט מאוד,ללא פתיחות,ללא שיחות נפש.מאוד קשה לי העיניין,גם עם הילדים נישמר השקט.ואני כל כך רוצה אוירה טובה בעיקר שאנו ביחד.מה ההצאה שלכם?תודה.לייעוץ לא נלך בטוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקט...שקט...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשילי

    טלי מנדיוק
    01/04/2008

    לשילי שלום רב,


    את ברת מזל ומבורכת. יש לך בעל מקסים כ- 25 שנה וגם ארבעה ילדים.

    עם זאת, אני לא בטוחה ששיחות נפש מקומם בארוחות משפחתיות.

    הרעיון הוא כפי שאני מבינה שתהיה אווירה טובה של ביחד משפחתי. גם בארוחות.

    על מנת שתהיה אווירה טובה במשפחה צריכים להתקיים כמה וכמה דברים:

    קשר חיובי בינכם לבין הילדים
    קשר חיובי בין הילדים
    קשר חיובי בין ההורים
    ישיבה מסביב לשולחן
    שיחה , סיפורים, פרגון, תמיכה....

    ועוד ועוד...

    אני מציעה שתשוחחי עם חברי המשפחה (הבעל + הילדים) על רצונך לאווירה חיובית וטובה יותר, ואיך כל אחד יכול לתרום למטרה זו.
    תביאי את הרגשתך ותבקשי עזרה.

    בהצלחה!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו