משפחה מנותקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משפחה מנותקת
    חסיה
    08/01/2014

    לא יודעת מאיפה התחיל..
    אנחנו בנתק מהמשפחה של בעלי כבר 10 שנים או יותר..
    זה התחיל בעסק משפחתי של אחותו (שגם ילדיה היו מעורבים בו) היא העסיקה את ההורים ובעלי עבד איתם כמה שעות ביום (היינו משפחה צעירה 2 ילדים קטנים ועבדנו 2 עבודות בכדי להתקיים ללא עזרה של אף אחד)
    בכל פעם שבעלי היה אומר לאמו משהו על אחותו או ילדיה
    אימו הייתה צועקת עליו ומתפתח ויכוח והאשמות שהוא לא בסדר..אסור להעיר אסור לדבר עליהם אפילו לידי (שאני לא אדע כלום)בעלי היה אמור להיכנס עם אחותו לשותפות בעסק נוסף ברגע האחרון זה בוטל (הילדים שלה היו מתעברים לה בכל)ההורים הצדיקו את ביתם כי פחדו להישאר ללא עבודה וכל מילה הייתה מיותרת..בעלי הפך לעצמי עברנו דירה הם לא יודעים אפילו לאן ..היו כמה פעמים של נתק עוד לפני כן והייתי רבה עם בעלי שזה סוף סוף הוריו והם צריכים לראות את הנכדים והיינו נוסעים אליהם ואיך שהו תמיד אותי האשימו שהוא לא רוצה לבוא...וכך מס פעמים.. באחד הפעמים שהיינו בנתק חגגנו בר מצווה לבן הלכנו להזמין את כולם( ההורים האחיות)ואף אחד לא בא...פה אני כבר נשבעתי שדי לא מתאמצת יותר שומרת רק על הקן שלי!!
    יום אחד אחותו הגיעה לעסק להזמין אותנו לחתונה של בנה הוא אמר לה שתעזוב
    מאז יש נתק מוחלט לפני 8 חודשים היינו בטיול בחול עם הילדים וקיבלתי הודעה שאמא שלו נפטרה אותו זה לא עניין והמשכנו כאילו לא קרה דבר....אתמול קיבלנו הודעה שאבא שלו נפטר ובעלי לא מוכן לשמוע דבר...הוא מלא בכעסים ומשקעים מה עושים????
    לי אין כבר כוחות לזה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משפחה מנותקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משפחה מנותקת - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/01/2014

    אינך יכולה ואינך צריכה לעשות דבר, חסיה. סעדי את בעלך באבלו הנסתר, נסי לסייע לו בעיבוד הכעסים והמשקעים, וקבלי את השאר כעובדת חיים שאין בידך לשנות... המשיכי "לשמור רק על הקן שלך". בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    חסיה
    09/01/2014

    תודה על התשובה.
    האם לא כדי לנסות לקשר בינו לבין אחיו??
    כל המריבות שהיו ..היו מאוד לא נעימות בצעקות והשפלות ואני עוד עדינה פה..
    חשבתי לעצמי טוב ההורים לא חכמים במיוחד אבל האחיות ..ציפיתי לקצת הבנה מהן אך לשווא כל השנים אף אחת מהן לא טרחה ולו פעם אחת ליזום קשר ..רק שלחו הודעות כשההורים היו בבתי החולים או במקרה של עכשיו מוות ..ולכן הוא לא הלך לא הולך ןלא רוצה ללכת ובטח לא לשמוע עליהם כלום.
    חבל לי מאוד שהילדים לא מכירים את הצד השני הבן עוד זוכר משהו אבל הבת הייתה קטנה בת 4 היא אפילו לא מכירה אותם!!!(היום הבן 20 הבת 16)
    עוד דבר לא סיפרתי לילדים שסבא שלהם נפטר האם זה נכון לערב אותם בזה??
    כשהסבתא נפטרה והיינו בתחילת הטיול לא אמרתי דבר בכדי לא להרוס להם ..אבל בשדה חזרה לארץ סיפרתי להם כדי שלא יהיו "הפתעות" הבן לקח את זה קשה כעס ורצה לנסוע לשם אני לא הרשתי לו כדי שלא יפגעו בו (כמו שעשו לי שנים..)הבת אמרה שלה זה לא מזיז כי היא לא מכירה אותם..
    אני יודעת שגם אם פעם נחזור להיות בקשר זה לא יהיה כמו משפחה אמיתית ..אולי אני חיה באיזו אשליה..??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    09/01/2014

    לגמרי... וכמה שתתפקחי ממנה מהר יותר - ומדובר בתהליך של אבל לכל דבר - כך יוקל לך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ..

    חסיה
    10/01/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו