הורי ואני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורי ואני
    יופי טבעי
    26/01/2014

    ההורים שלי נשואים מזה 30 שנים בערך והבעיה שהנישואים שלהם לא מאושרים בכלל עוד מזמן.
    אבא שלי נשאר רק בשבילנו. עכשיו, בגיל מבוגר יותר הוא חושב להתגרש...
    אנ ימאוד מאוד מאוד קשורה לאבא שלי, עם זאת מאוד קשה לי לשמוע אותו במעט הפעמים שהוא בא ומתלונן על זה שנמאס לו מהבית. בדרך כלל הוא לא משתף אותי כדי לא להכביד עליי כמובן. לי קשה לשמוע את זה ואני נהיית הכי לא אכפתית שיש . מצד אחד אני נורא רוצה להבין אותו ולעזור לו, מצד שני אני לא רוצה להשלים עם זה שהם יתגרשו ולכן אני לא רוצה לשמוע על הבעיות האלה שלו.
    אני בת 20. אין לי מושג איך להתנהג בקשר לזה..אני כן רוצה לתמוך בו איכשהו מבלי לפגוע באמא שלי על הדרך(בדיבור שלי או משהו כזה) ומבלי שזה גם יכאב לי לשמוע את זה.
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורי ואני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורי ואני - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    27/01/2014

    הדבר הנכון ביותר עבורך יהיה לדבר עם אביך בפתיחות וישירות לגבי רגשותייך ועמדתך (אם אינך רוצה שהורייך ייתגרשו או אם אינך רוצה שהוא ייערב אותך בכלל בקשיים שלהם, למשל - פשוט אמרי לו זאת), ובמקביל להציע לו לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג או מטפל זוגי) שיסייע לו בקבלת ההחלטה, בשיקום היחסים עם אמא, או ילווה אותו ויעניק לו תמיכה במהלך הגרושין. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו