בעיות כבר בכיתה א'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות כבר בכיתה א'
    דורית
    02/02/2014

    בני בן 7 לומד בכיתה א', את בחודש הראשון הכל היה טוב וההתרגשות היתה בשיאה, ומשם התחיל להתדרדר............הוא מפריע בכיתה למורה ולחברים הסובבים אותו למרות שהוא יושב צמוד למורה. הוא מתפרץ ומדבר מתי שהוא רוצה, את השיעורים שלו הוא "מורח" הרבה שעות, אך שהוא מחליט לעשות אותם זה הולך בסדר. שוחחתי עם המורה שלו אך לטענתה אין מקום לדאגה (להבדיל ממה שאני חושבת).
    אני רוצה לדעת אם אלו סימנים של היפריות, הפרעות קשב, או כל בעיה אחרת, למען האמת אני די מודאגת. חשוב לי לציין שהוא לא ילד בעייתי בהתנהגות לא בבית ולא בסביבה, הוא ילד טוב וממושמע רק מפונק מאודדדד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות כבר בכיתה א'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות כבר בכיתה א' - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    04/02/2014

    אני לא רואה כאן סימנים להפרעת קשב או ריכוז וכד' (אלא אם את מבחינה שהילד מתקשה להתמיד גם במשחק/ במחשב). מדובר בקשיי הסתגלות למסגרת, בעיקר לציפיות הלימודים והמשמעת הגבוהות יותר יחסית לגן, ולביה"ס יש חלק נכבד בזה. פני לפסיכולוג בעל מומחיות קלינית, חינוכית או התפתחותית המטפל בילדים לקבלת הנחייה וכלים מקצועיים כיצד להתמודד בצורה אופטימאלית עם הילד, ביה"ס ובכלל. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו