אח שלי הקטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אח שלי הקטן
    חסוי
    03/02/2014

    שלום,
    יש לי בעיה קצת מורכבת
    אני באה ממשפחה של בנות ואני הבכורה (17.5)
    יש 4 בנות, את אחי ואז עוד אחות קטנה
    אח שלי בן 10 ומאז שהוא היה קטן היה לנו קשה להתמודד איתו
    כי הוא בן אגרסיבי כמו כל בן אוהב מכוניות מלחמות מכות וכו'
    כל אחת מאיתנו תמיד ניסתה לחנך אותו ולהיות אמהות שלו...רבנו ואנחנו עדיין רבות איתו הרבה זה כולל מכות, הערנו על החינוך שלו גם לאמא שלי מולו ורבנו עליו,
    אבא שלי היה תמיד מנסה ליישר אותו בקיצור אני חושבת שבאיזשהו מקום דפקנו אותו
    הוא קשור קצת לאחותי הקטנה שהכי קרובה אליו בגיל וזהו
    מבחינה חברתית הוא יודע איך לדבר ולהיות מלך הכתה אבל הוא מפחד מילדים מסויימים והוא שקרן מעולה
    לפני שלושה שבועות בערך כנראה שהיה ריב ענק בבית ואז הוא סגר את עצמו בחדר ואחותי השלישית דיברה איתו והוא סיפר לה שנמאס לו שמתנהגים אליו ככה והוא רוצה להתאבד..

    היום הוא כל היום הלך סביבי והציק הייתי עצבנית ועייפה והרבצתי לו,
    שוב הוא סגר את עצמו בחדר ואחותי באה אליי ואמרה שלי שהוא יצא מהבית אחרי הריב הקודם וסיפרה לי שהוא איים להתאבד היא דיברה איתו אבל הוא ניסה לחנוק את עצמו והיא תפסה לו את הידיים
    אני יודעת שזה נשמע מה הוא רק ילד בן עשר הוא סתם מדבר ומחפש צומי, אבל אני לא יכולה לדעת כי באמת אפשר לקרוא לו ילד מוכה ומאד מוכשר בלשחק אותה מבחינה חברתית ולשקר כשצריך [ברמות אחרות]
    אני לא יכולה לספר להורים כי הם מבוגרים והמצב הבריאותי של אבא שלי לא הכי טוב וברגע שהוא יישמע על כזה דבר ח"ו אני לא רוצה לדעת מה יקרה לו
    אין לי למי לפנות ואני לא יודעת איך להתמודד עם זה
    אשמח ליעוץ או עזרה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אח שלי הקטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    חסוי
    11/02/2014

    אבל איך אני יכולה לעשות את זה?
    אני לא קשורה לבי"ס שלו, איך פתאום אני אפנה ליועצת? ממש לא נעים לי
    למשפחה הרחבה אני לא כל כך קשורה בשביל לספר דבר כזה
    ואני מפחדת שזה יגיע להורים ויפגע בהם, גם במצב הבריאותי של אבא ויערער את כל המשפחה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/02/2014

    וותרי על ה"לא נעים".
    כשמישהו מאיים בהתאבדות זו סכנת חיים.
    כמו שאמרתי את יכולה לפנות גם אלי. אדריך אותך בשמחה (ללא תשלום)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו