נתק בין הבת לאבא.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נתק בין הבת לאבא.
    שרית
    04/02/2014

    שלום.בין בתי בת ה-24 ובעלי יחסים קשים תמיד.הוא תמיד החמיר איתה,לא התייחס בחום,וכל נתינה חומרית נעשתה ללא חשק.אני הייתי בתווך תמיד.מנסה איכשהו להמשיך.
    לפני כשלושה חודשים היה ריב ביני לבינו,היא התערבה,נאמרו ביניהם מילים וקללות נוראיות.כאשר הוא ירד לרמה של תיאורים מיניים של מה שקורה בינה לבין החבר למרות שהחבר הנוכחי או הקודם כמעט לא ביקרו בביתינו.היא נפגעה קשות.גם הוא.
    הוא דורש שתבוא ותתנצל ומתנה זאת בכך שאם לא,לא ימשיך לעזור לה בלימודי התואר.
    היא פוחדת ממנו ולא רוצה לגשת.
    גם לי קשה לדבר איתו על עניין זה.כשהוא כועס,יש סנקציות כלכליות.
    האם עלי לתווך?ליצור סולחה?או עדיף שתפנים שעליה להסתדר ללא עזרתו ושליטתו וכך עדיף? זהו הנתק הארוך ביותר עד כה.ביקשתי מאחיו שיתערבו וינסו לפשר אך נעניתי בכתף קרה.גם אצלם היחסים עם הבכורים קשים.יש לומר שזה משפיע על היחסים בינה לבין אחיה החייל שזוכה ליחס חם מצד בעלי.למרות שהוא ילד מקסים ודואג לה.היא מקנאה וגם כועסת עלי לפעמים.
    מה לעשות?זה גורם לי סבל רב ונמאס לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נתק בין הבת לאבא.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתק בין הבת לאבא. - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/02/2014

    לא ברור לי על מה בתך אמורה להתנצל (על עצם התערבותה בויכוח ביניכם?) אך ברור שהגיע הזמן שתטילי את כל משקלך במאמץ לשנות את התייחסותו המפלה של בעלך כלפי הבת. העמידי עצמך כמתווכת ביניהם במטרה להגיע ל"שלום בית" באמצעות ויתורים והתנצלויות הדדיים תוך איום על שניהם בסנקציות מצידך (את יכולה, למשל, להודיע לבעלך שתממני את את הבת מכספכם המשותף אם יתעקש על סנקציות כלכליות נגדה וכד'). ואם כל זה קשה מדי עבורך, אל תהססי לפנות לפסיכולוג ו/או מטפל זוגי שילווה אותך בתהליך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לתגובתך.

    שרית
    05/02/2014

    אני מודה לך על תגובתך.רציתי להבהיר ששימוש בכספים משותפים רק יפגע בי שכן הם מועטים ולבעלי כספים בצד שאין דרך להוכיחם.
    הדרך היחידה להטיל עליו סנקציה היא באיום לעזוב.ואת זה אני שוקלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת לתגובתך. - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/02/2014

    זו בהחלט אפשרות, אם כי, כפי שציינתי בתשובתי, כדאי לך לפנות לפסיכולוג ו/או מטפל זוגי לפני צעד דרסטי שכזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו