מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעל משוגע ועצבני בטרוףנירה06/04/2008
מה עושים הם בעל הפכפך .בעל מצבי רוח משתנים. הוא יכול להיות כמה ימים טוב. ואז הוא "משתגע" אפילו מדבר קטן. מתחיל להתעצבן לצעוק לקלל. לזרוק דברים לפעמים לגרום נזק לחצפים.כל זה נעשה ליד הילדים הרכים כמובן. וברור לי שזה עושה להם נזק נפשי. כי לי בתור בן אדם מבוגר לוקח לפעמים גם ימים עד שבועות כדי להתאושש מההתקפה. הבעיה שעד שאני "מתאוששת" באה התקפה חדשה. ויש לי הרגשה שתדירות ההתקפות מתקצר מאוד מפעם בכמה חודשים זה מתחיל להיות פעם בכמה ימים. ומהתקפה שפעם היתה נמשכת שעות ספורות. זה מתחיל להיות ימים שלמים שבהם הוא מסתובב בבית כועס ממורמר עם פרצוף של תשעה באב ועושה לכולם את המוות. עד שזה עובר לו..וחוזר חלילה.
עלי לציין שהוא הרבה יתר מועד להתפרצויות האלה לאחר שתית אלכוהול. מה שהוא לא מוכן לקבל. וטוען שכל מה שקורה זו אשמתי ואני הבאתי אותו למצב הזה . אם רק לא היייתי עושה/אומרת כך וכך...
הגעתי למצב שכבר הילדים שהורגלו בקללות הגסות והשמות שהוא קורה לי מתחילים לקרוא לי באותם קללות ושמות (ללא הבנה למשמעותן)
הוא בן אדם טוב בסה"כ . ודי דואג למשפחתו "בימים הטובים"
אבל כבר מתחיל להשבר לי. מיום לים ממש בא לי לקום וללכת. לא נראה לי שהוא ישתנה אי פעם..
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנירה
ד``ר חיים היילפרין07/04/2008בעלך מתנהג באופן שאינו קביל לחלוטין, ואם לא תפעלי באופן נחרץ המצב רק ילך וידרדר. אין לך כאן מה להפסיד, רק להרוויח (במידה ובעלך ישנה את התנהגותו). את חייבת להציב בפניו גבולות – להבהיר לו (בשיחה רגועה, לא בזמן ויכוח) שעליו לכבד אותך ולחדול מהשתייה ומהתקפי הזעם, שאם לא כן הוא יאבד אותך ואת הילדים. (הדגישי בפניו בהזדמנות זו שבתקרית האלימה הבאה את תגישי תלונה במשטרה, תבקשי עבורו צו-הרחקה מהבית ותתחילי בהליכים לפירוק הקשר.) במידה ופעולות אלו מעל לכוחותיך או שבעלך ממשיך בסורו, עצתי לך היא לפנות לייעוץ מקצועי, ללא עלות, בכל אחד מהגופים המצוינים באתר www.alimut.org.il , תחת הכותרת "ארגוני סיוע".
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

