בעיות משפחה -חבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות משפחה -חבר
    ליאת
    02/03/2014

    שלום,
    אבקש ייעוץ או עזרה לגבי אי קבלת חבר שלי מצד משפחתי.
    אני בחורה בת 22, חבר שלי בן 28, אנחנו מכירים 4 שנים והתחלו לצאת לפני 3 חודשים שבהם אנו מסתירים את הקשר בגלל שם אמרו שאם אני ממשיכה להיות בקשר עמו, הם מנדים אותי. הבעיה העיקרית מצד משפחתי שלא מוכנה להכיר בו מכיוון שאמו היא יהודייה אך אביו הוא נוצרי מיוון, והוריי לא מוכנים לקבל את הקשר בינינו. מה עלי לעשות בנדון? אשמח לכל ייעוץ או עזרה אפשרית.
    תודה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות משפחה -חבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות משפחה -חבר - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/03/2014

    כצעד ראשון, שבי עם הורייך לשיחת נפש ארוכה (על כוס קפה - לא בצעקות או לאחר ריב) ולַבני איתם את רגשותייך (ורגשותייהם) במאמץ לשנות את עמדתם. נסי לערב לטובתך בני משפחה אחרים (דודים, הורים, אחים גדולים או אפילו חברים של הורייך) שאינם מתנגדים לקשר. נסי להפגיש את הורייך עם החבר - אפשר גם ללא הכנה מוקדמת - לשיחה דומה ובלתי מחייבת (ייתכן ואישית יקסים גם אותם). כמוצא אחרון את יכולה להעמיד את הורייך בפני עובדה קיימת; לאחר תקופה של ניתוק, רוב הסיכויים שבסופו של דבר ילמדו לכבד את בחירתך. בכל מקרה, כדאי לך לפנות לאיש מקצוע (פסיכולוג או מטפל משפחתי) למספר פגישות ליווי והנחייה (מאוחר יותר גם יחד עם הורייך, אם לא הם יתנגדו). בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו