יחסים עם האח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עם האח
    בת חן
    28/03/2014

    אני בת 30 פלוס נשואה עם ילדים ובעבר הייתי ממש קרובה לאחי אנחנו 5 אחים כולם נשואים פלוס ילדים והיחסים עם השאר טובים איך לא מצוינים.ואחד הסיבות שהכיסאות תמיד מתערבות אין מצב שנדבר בין האחים על ההורים שזה נושא שעולה תמיד על הפרק כלומר תורנות מי ירח אותם לרופא או מי היה איתם בשבת שלא יפות הכל על טח אחד .ותמיד יש גיסה שחייבת להיות נוכחת ותמיד אחי לא מסיים פגישה הלי ויכוח שהיא מתחילה ניסינו לדבר עם אחי וכמובן התשובה שלו שבלי הנוכחות שלה או בלי הגעה שלי הוא לא סוגר כלום ולא מוכן להחזיר תשובה אחרי כמה ימים.שככה תמיד היא נוכחת ומלאה בשנאה שאפילו שלום לא אומרת לנו ולהורים אין מצב דתנה אליהם שזה סיפור מטורף ומגעיל שבכלל לא מגיע לרמה של אנושיות
    וממש מזלזלת בהורים ואחי מבחינתו שמגיע להם כי הם עשו להם את החיים קשים שהם היו חברים ומאז עברו כמעט יובל ואף פעם לא דיברו על זה אחרי החתונה
    בכל אופן אני מאחלת לה רע אין יום שאני מתפללת שיקרה לה משהו במיוחד שעכשיו היא בהריון ואני רוצה שאלוקים יחזיר לה רע על כל מה שהיא עושה לנו ולהורים שלי
    כואב לי שההורים מבוגרים והם כואבים כאב כזה ויחס מזלזל מהבן ויותר כואב לי שאני לא יכולה להתגבר על הכאב ולאחל למשהו רע
    אני כל כך שונאת אותה ולא מצליחה להתגבר על הכאב ולחשוב על דברים משמחים ולשכוח מהם כי הם לא שווים את המחשבה והכאב איך אני לא מצליחה היא דוחה וזה כואב שאני לא מצליחה להיות שמחה עם המשפחה שהקמתי בעלי יודע שאני מתיסרת ולפי דעתו שיחה עם האח וכמובן עשיתי והמצב החמיא כי הוא סיפר לאשתו שיצאה עלי בהזדמנות הראשונה שהייתה לה
    נמאס לי מימנה פליז כל עצה תתקבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם האח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם האח - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    29/03/2014

    הפתרון הנכון ביותר במקרים כמו שלך הוא פגישה של כל בני המשפחה הנוגעים בדבר (האחים, הגיסות, הורייך) - למהדרין, במשרדו של מטפל זוגי שיוכל לנהל את המפגש ולגשר ביניכם - שבה כל אחד ישים את האמת שלו על השולחן ויביע את דעתו במאמץ למצוא פתרון אופטימאלי. אם את מתקשה למנף מפגש שכזה, אל תהססי לפנות לעזרת איש מקצוע ואשמח לסייע לך בזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו