יחסים עם המשפחה של בן זוג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עם המשפחה של בן זוג
    קרן
    12/04/2014

    אני בזוגיות של מעל שנה וגרים ביחד
    אני באה ממשפחה של חיה ותן לחיות
    ואמא של בן הזוג יותר מתערבת
    זה מפריע לי אנחנו בני 25+
    מעצבן אותי שהיא מתערבת
    בדברים של הוצאת כספים היא לא יודעת
    מה מצבי ואין סיבה שתדע אז אם אנחנו מבלים
    ואני בןחרת להזמין את החבר שלי זה לא עניינה
    הוא חיהעל חשבונם שזו התנהלות לא נכונה בעייני
    אבל אפ זה מהכסף שלי מה היא מתערבת
    גם שןאלת כמה עולה וכו
    איך מורידים אןתה מהגב?

    היחסים טובים חוץ מזה אבל מעצבן
    אותי שהיא לא משחררת את הבן שלה
    הוא כבר לא ילד היא מתערבת לו בחיים
    גם בנושא הלימודיפ שממנים אותו. וגם במה שהוא עושה...ראבאק הילד גדול כבר!
    הוא גם פחות עצמאי מבחורים צעירים יותר שהכרתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עם המשפחה של בן זוג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עם המשפחה של בן זוג - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    14/04/2014

    את מנתחת נכון את המצב אך שינויים שכאלה לא קורים בן לילה ותצטרכי להתאזר באורך רוח ואמפתיה. את תראי את חברך מתבגר ועצמאי יותר עם הזמן והלחץ שאת משיתה לשינוי יחסיו עם אימו, אך עשי זאת במתינות ובטוב - גישה שיפוטית, חסרת סבלנות או מתנשאת תחבל יותר משתסייע. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו